Onderwerp: Re: Het avondtuur in A'lerc... di nov 20, 2007 10:07 am
"Selestio Angio" Boog licht en beleefd
Mini Class 10 Roleplayer
Aantal berichten : 185 Leeftijd : 36 Location : Baarlo(LB) Registration date : 18-10-07
Onderwerp: Re: Het avondtuur in A'lerc... do nov 22, 2007 1:19 pm
~Ze hebben kennelijk geen kwade bedoelingen~ Hij lachte even in zichzelf ~Anders hadden we hier ook al lang staan vechten~
Hij keek naar SelestioIk ben op zoek naar een dief, maar ik heb de afgelopen 2 dagen blijkbaar jouw spoor gevolgd en nu heb ik geen flauw idee meer van waar ik ergens ben."
Hij keek nu naar Illian "En wat is jou naam?"
Moon Ranger New Roleplayer
Aantal berichten : 30 Registration date : 02-11-07
Onderwerp: Re: Het avondtuur in A'lerc... za nov 24, 2007 12:57 pm
Ze glimlachte even, een paar secondens en vervolgens zei ze; "Illian M'acleres, de bewaakster van dit dal, zou je het kunnen noemen."
drake baku Moderator
Aantal berichten : 842 Leeftijd : 36 Location : rotterdam Registration date : 08-08-07
Onderwerp: Re: Het avondtuur in A'lerc... zo nov 25, 2007 1:11 am
hoorde de naam en de titel, hij kende die persoon een beetje, en als goed is die ook zijn soort en dat ze in de dal woonde, dus zou het wel veilig zijn om uit het water te klimen
klom ook langzaam en voorzichtig uit het water, teminste enkel met zijn hooft
Mini Class 10 Roleplayer
Aantal berichten : 185 Leeftijd : 36 Location : Baarlo(LB) Registration date : 18-10-07
Onderwerp: Re: Het avondtuur in A'lerc... di nov 27, 2007 9:59 pm
Hoorde geluiden bij het water en liep er voorzichtig op af met zijn katana in zijn handen klaar om iemand in mootjes te hakken.
Zijn viel open van verbazing toen hij een ontzettend raar uitziend figuur in het water zag. Het leek op een soort kruissing tussen een man en een vis.
"H-Ha-hallo." bracht hij er stamelend uit
drake baku Moderator
Aantal berichten : 842 Leeftijd : 36 Location : rotterdam Registration date : 08-08-07
Onderwerp: Re: Het avondtuur in A'lerc... wo nov 28, 2007 11:06 pm
hoi keek iedereen een of een aan en eindigte bij Illian
Sayobi Webmaster
Aantal berichten : 5048 Leeftijd : 35 Location : Breda (NL) Registration date : 24-07-07