Onderwerp: Re: Naruna [Naruto Story] ma dec 03, 2007 12:49 pm
"Duidelijk voor de vaas... op een vreemde manier wisten ze van onze missie af... Er heeft iemand afgeluisterd.. en ik sta niet versteld als het die jonge van eerst was"
Wolf Dice Moderator
Aantal berichten : 248 Leeftijd : 35 Location : Montfoort Registration date : 26-11-07
Onderwerp: Re: Naruna [Naruto Story] ma dec 03, 2007 12:55 pm
"die jongen van eerst was van Sunagakure, deze niet en anderzijds hadden ze de vaas makkelijk kunnen stelen, maar ze wilden express vechten. Misschien is die vaas een afleiding?"
Sayobi Webmaster
Aantal berichten : 5048 Leeftijd : 35 Location : Breda (NL) Registration date : 24-07-07
Onderwerp: Re: Naruna [Naruto Story] ma dec 03, 2007 1:36 pm
hij rende en rende en het was toch al bijna een uur geleden dat ze die vallent egen gekomen waren ~ik blijf erbij dat dit m'n saaiste missie ooit is~ "saai!"
Sayobi Webmaster
Aantal berichten : 5048 Leeftijd : 35 Location : Breda (NL) Registration date : 24-07-07
Onderwerp: Re: Naruna [Naruto Story] ma dec 03, 2007 1:44 pm
hij was verveeld en chagrijnig en werd zoals gewoonlijk nogal gemeen "ach, dit is voor jou een buitenkansje, zo'n mooie missie, als je deze missie voltooid hebt word je vast meteen chuunin"
Sayobi Webmaster
Onderwerp: Re: Naruna [Naruto Story] ma dec 03, 2007 1:50 pm
"Waarom zou het niet lukken.. kan het prima aan hoor.. Voor het geval je het niet wist.. wegloper" Ze werd er totaal niet vrolijker op... Nu werd ze zelf wat vals...
Wolf Dice Moderator
Aantal berichten : 248 Leeftijd : 35 Location : Montfoort Registration date : 26-11-07
Onderwerp: Re: Naruna [Naruto Story] ma dec 03, 2007 1:54 pm
"Alsof mij dat wat kan schelen.. wegloper.." ~Zijn die sands altijd zo verschrikkelijk irritant of licht het aan mij~... Ze versnelde haar pas nog meer en bleef voor hem
Wolf Dice Moderator
Onderwerp: Re: Naruna [Naruto Story] ma dec 03, 2007 2:01 pm
Ze nam de moeite niet eens achterom te kijken.. Ze was boos op hem omdat hij zo'n stomme opmerking maakte.. Koppig nam ze niet eens een pauze tussen door.. Moe was ze niet..
Wolf Dice Moderator
Onderwerp: Re: Naruna [Naruto Story] ma dec 03, 2007 2:22 pm
eindelijk, vor de eerste keer in tijden duwde hij z'n mantel aan de kant en waren z'n armen zichtbaar. Met het grootste gemak pakte hij een paar vruchten, pakte er nog 1 en zette er een hap in. ~smaakt goed~ hij deed z'n mantel weer goed en met z'n armen vol vruchten rende hij achter nruna aan
Sayobi Webmaster