Onderwerp: Re: The demon inside vr dec 28, 2007 2:12 am
Was uitgeput van het rennen en liep het hotel binnen en liep naar de deur van zijn hotelkamer, klopte aan
Mini Class 10 Roleplayer
Aantal berichten : 185 Leeftijd : 36 Location : Baarlo(LB) Registration date : 18-10-07
Onderwerp: Re: The demon inside vr dec 28, 2007 2:16 am
hij hoorde geklop op zijn deru en dacht dat het iemand van het hotel was"Ga Weg!"Zag dat de deur nog op een kier stond en hoopte niet dat ze zomaar binnen zouden lopen, want zo waren die lui van het hotel wel
Magicgirl Class 7 Roleplayer
Aantal berichten : 1799 Leeftijd : 35 Location : Rotterdam Registration date : 25-07-07
Onderwerp: Re: The demon inside vr dec 28, 2007 2:30 am
"Uhm dat weet ik niet eigenlijk, ik weet alleen dat nog nooit iemand dat heeft gezegd?'
Mini Class 10 Roleplayer
Aantal berichten : 185 Leeftijd : 36 Location : Baarlo(LB) Registration date : 18-10-07
Onderwerp: Re: The demon inside vr dec 28, 2007 2:35 am
"Nou als je daarvoor komt dan mag je weer gaan. Ik laat het niet nog een keer gebeuren!" hij was nu een beetje boos en verdrietig te gelijk en er rolden weer tranen over zijn wangen.
Aantal berichten : 1799 Leeftijd : 35 Location : Rotterdam Registration date : 25-07-07
Onderwerp: Re: The demon inside vr dec 28, 2007 2:42 am
"Meestal helpt praten erover, het is beter als je je hart kan luchten bij iemand, dan het alleen maar te onderdrukken.."
Mini Class 10 Roleplayer
Onderwerp: Re: The demon inside vr dec 28, 2007 2:58 am
"Nou vooruit dan, ik zal het je vertellen." Hij kroop overeind en ging naast haar op het bed zitten.
"Toen ik 14 was had ik een meisje in de klas die ik erg leuk vond. Ze had veel vrienden en vriendinnen op school en in de klas. Op een dag zag ik haar alleen op de gang lopen en besloot haar te vertellen wat ik voor haar voelde. toen ik het verteld had vroeg ze me even te wachten en even later kwam ze terug met een groep meiden. Deze jongen vroeg net aan mij of ik verkering met hem wilde zei ze en alle meiden lachten me uit. Ze zei dat ik een sukkel was en haar niet waard was en dat ze nog liever dood wilde dan verkering met mij te hebben. De volgende dag op school lachte iedereen mij uit en pestten ze mij. Dat meisje heeft me elke keer als ze me zag uitgelachen en gepest totdat ik uit ellende maar naar een andere school gegaan ben. Sindsdien durf ik nooit meer op een meisje af te stappen en te zeggen dat ik haar leuk vind."
Onderwerp: Re: The demon inside vr dec 28, 2007 9:03 pm
"Wat een stom wijf zeg, ik ben niet zo, echt niet. Ik zou uperhaubt nooit iemand zo voor schut zetten. Ik snap niet waarom je haar leuk heb gevonden, als ze zo'n trut is.." Ze vond het echt sneu voor hem dat hem dit was overkomen en ze gaf een kus op zijn wang "Ik snap wel ongeveer waarom je zo af en toe bent, maar niet iedereen is zo" Zei ze lief
Mini Class 10 Roleplayer
Onderwerp: Re: The demon inside wo jan 02, 2008 1:17 pm
voelde zich nu een stuk beterder, pakte een zakdoek uit het nachtkastje, droogde zijn tranen en snuitte zijn neus
"Maar wat vind jij nu van mij?" Hij keek Valerie recht in haar ogen toen hij dit vroeg
Onderwerp: Re: The demon inside wo jan 02, 2008 1:50 pm
"Door haar...de demon"
Mini Class 10 Roleplayer
Onderwerp: Re: The demon inside wo jan 02, 2008 1:58 pm
Toen hij dat hoorde wist hij niet hoe gelukkig hij zichzelf moest prijzen. Dat was 1 van de beste antwoorden die hij had kunnen horen.
Hij gaf haar een zoen, eerst op haar wang en toen waagde hij het zelfs haar op haar mond te kussen. Hij drukte zijn lippen zacht op die van haar hopend dat ze terug zou zoenen.
Onderwerp: Re: The demon inside wo jan 02, 2008 2:04 pm
Ze was even verrast, maar ze vond het niet erg, en ze zoende terug
Mini Class 10 Roleplayer
Onderwerp: Re: The demon inside wo jan 02, 2008 2:11 pm
Na een tijdje stopte hij met zoenen en keek haar heel serieus aan. "Ik-eh ik moet je wat vertellen. Ik ben niet helemaal eerlijk tegen je geweest. Dat ik in een demoon verander is geen act, het is echt, ik kan ook in een demon veranderen, net als jij."