Onderwerp: Drugs, Sexs 'N Rock 'N Roll vr dec 14, 2007 10:32 am
Ik wil me wel eens kunnen verplaatsen in de drugs gebruikers.. Dus ik zet deze rpg op ....
Ik zoek sowieso een ant-drugs speler xD... Vraag verder toestemming in een PB of je mee mag doen
Naam: Qion Leeftijd: 17 Karakter: op zijn jongere leeftijd was hij altijd een lieve jonge.. maar sinds hij met wat foute vrienden omgaat is hij alles behalve dat.. nu Blowd hij alleen nog maar wie zegt dat het daarbij blijft...
Sayobi Webmaster
Aantal berichten : 5048 Leeftijd : 35 Location : Breda (NL) Registration date : 24-07-07
Onderwerp: Re: Drugs, Sexs 'N Rock 'N Roll di dec 18, 2007 11:01 am
Naam: Ailene Geslacht: vrouw Leeftijd: 18 jaar Karakter: Sinds haar 16 is ze verslaaft geworden aan het blowen en soms met feestjes gebruik ze heroine, ze is op zich rustig maar met drugs word ze heel wat losser dan normaal Uiterlijk: (Komt nog)
Laatst aangepast door op di dec 18, 2007 2:24 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Magicgirl Class 7 Roleplayer
Aantal berichten : 1799 Leeftijd : 35 Location : Rotterdam Registration date : 25-07-07
Onderwerp: Re: Drugs, Sexs 'N Rock 'N Roll di dec 18, 2007 11:59 am
Ze kwam het schoolplein opgelopen en pakte uit haar jaszak een pak sigaretten en stak er ook een op, nam een flinke hijs en blaasde de rook uit "Hmm.."
Sayobi Webmaster
Aantal berichten : 5048 Leeftijd : 35 Location : Breda (NL) Registration date : 24-07-07
Onderwerp: Re: Drugs, Sexs 'N Rock 'N Roll di dec 18, 2007 5:45 pm
Verderop zag ze een jongen die zijn peuk uitmaakte, ze haalde haar schouders op en nam nog een laatste hijs van haar sigaret en maakte het toen ook uit op de zelfde manier. Ze liep toen het schoolgebouw binnen
Sayobi Webmaster
Onderwerp: Re: Drugs, Sexs 'N Rock 'N Roll do dec 20, 2007 11:16 pm
Ze werd na gekeken door wat jongens toen ze de school binnen liep en ze liep eerst naar de aula en keek op het bord en zag dat ze het eerste uur economie had, waar ze duidelijk geen zin in had. Toen liep ze maar naar buiten, en ging het schoolplein af en stak weer een sigaret aan
Sayobi Webmaster