Ze knikte haalde die uit haar schede en legde haar duim op de scherpe gedeelte dat begon te bloeden. Haar bloed liep naar al de uiteindes van haar zwaard
drake baku Moderator
Aantal berichten : 842 Leeftijd : 36 Location : rotterdam Registration date : 08-08-07
Onderwerp: Re: BLOOD+ za sep 22, 2007 4:04 pm
keek met een glimlach toe, hij vond het heerlijk als ze zo deed
zijn zwaard was gloed nieuw, maar dit was dan ook de eerste keer dat hij zelf ook een wapen trok
maar hij had tijdens zijn zoek tocht naar der veel getraind, waarschijnlijk niet genoeg om een Chiropteran te kunnen doden, maar genoeg om te helpen, en te zorgen dat ze niet weer der geheugen kwijt zou raken nu hij makelijker berscherming kan bieden
Sayobi Webmaster
Aantal berichten : 5048 Leeftijd : 35 Location : Breda (NL) Registration date : 24-07-07
Zonder enig problemen dode ze de Chiropteran.. dat ding bloede als een gek.. als de Chiropteran dood was.. Werden haar ogen weer bruin en viel angstig achter over..
drake baku Moderator
Aantal berichten : 842 Leeftijd : 36 Location : rotterdam Registration date : 08-08-07
Onderwerp: Re: BLOOD+ za sep 22, 2007 4:38 pm
~dus het effect is tijdelijk, lastig, maar misschien als er weer 1 in de beurt is dat ze weer terug verandert, voor nu zal ik me anders voordoen bij haar ontschuldige kant~
liep naar der toe en pakte haar zwaard op en deed deze terug in de holster tesamen met zijn eigen zwaard
Sayobi Webmaster
Aantal berichten : 5048 Leeftijd : 35 Location : Breda (NL) Registration date : 24-07-07
Keek toen bang naar Chiro... En het bloed op haar kleding en handen...
drake baku Moderator
Onderwerp: Re: BLOOD+ za sep 22, 2007 4:41 pm
je bent nu vielig, deze Chiropteran wou je aanvallen, maar ik kwam er tussen
besloot nu als een berschermer over te komen en zo doende dicht bij der te blijven, misschien kon hij meer ontravelen over der en hoe het komt dat ze steeds heen en weer schakelde tussen der waren zelf en deze kant
Sayobi Webmaster
"Als je vind dat het nodig is.." Klonk niet erg zelfverzekerd...
(Moet je maar eens Blood+ kijken het is een soort monster dat door mensen zijn gemaakt ze worden ook wel Mouse genoemd.. maar moet je maar eens kijken)
drake baku Moderator
Onderwerp: Re: BLOOD+ ma sep 24, 2007 6:21 pm
"het lijkt me wel handiger"
bood aan der te helpen op te staan
(kan je in idergeval even een kleine samenvating geven zo als hun zwaktes en krachten)
Sayobi Webmaster
Nam die aanbod aan.. en werd dus geholpen met staan.. "Mijn gymschoenen moest ik hebben dus ik ging terug na school"
(Hun hebben niet echt krachten hun zijn sterk en sommige kunnen vliegen hun leven ook op mensen bloed en zuigt ze volkomen leeg als hun de kans krijgen.. ooit waren hun mensen... en hun raken versteend door Enji's bloed en met het zwaard kunnen ze aan vlarrde gescheurt worden waar haar bloed in de gleuven komen anders zijn hun niet te doden)
drake baku Moderator
Onderwerp: Re: BLOOD+ di sep 25, 2007 6:16 pm
"is goed ik volg je wel"
Sayobi Webmaster