Onderwerp: Re: Naruto Shippuuden [Own Story] wo okt 10, 2007 6:04 pm
"Itachi.. Het is allemaal zijn schuld.. Ik haat hem en ik walg van hem.. Hij roeide de Uchiha's bijna uit"
Begon weer erg op haar vader te lijken
drake baku Moderator
Aantal berichten : 842 Leeftijd : 36 Location : rotterdam Registration date : 08-08-07
Onderwerp: Re: Naruto Shippuuden [Own Story] wo okt 10, 2007 6:06 pm
dat word een moeilijke strijd, maar als jehet in je eentje wilt doen, laat me teminste je begelijden, met zo'n vrok in je hart rondrijzen is niet goed zonder gezeldschap
Sayobi Webmaster
Aantal berichten : 5048 Leeftijd : 35 Location : Breda (NL) Registration date : 24-07-07
Onderwerp: Re: Naruto Shippuuden [Own Story] wo okt 10, 2007 6:08 pm
Ze zweeg.. Ze zou toch alleen gaan.. Hoe dan ook, alleen zij draagt het teken van Orochimaru.. Net zoals haar vader..
Kiba was bang dat zij in haar vaders voetsporen zou treden.. En keek naar de Raikáge..
drake baku Moderator
Aantal berichten : 842 Leeftijd : 36 Location : rotterdam Registration date : 08-08-07
Onderwerp: Re: Naruto Shippuuden [Own Story] wo okt 10, 2007 6:15 pm
de raikage had zijn ogen dicht en opende ze weer toen hij kiba's ogen naar hem toe voelde
ik vrees dat orochimaru's teken zijn vruchten begind af te werpen, mijn spionage wolk laat me merken dat ze steeds meer als der vader begint te gedragen
keek der strak aan, nogsteeds met de bakudan aan
Sayobi Webmaster
Aantal berichten : 5048 Leeftijd : 35 Location : Breda (NL) Registration date : 24-07-07
Onderwerp: Re: Naruto Shippuuden [Own Story] wo okt 10, 2007 6:17 pm
"Ik was daar al bang voor.. Hoe ga ik Naruto dit uit leggen.."
"Nog iets anders te melden?" zei ze wat bot
drake baku Moderator
Onderwerp: Re: Naruto Shippuuden [Own Story] wo okt 10, 2007 6:21 pm
ik wachte echt op antwoord, maar aan je houding te zien zal ik dat niet echt krijgen, je weet wel wat je me niet zo snel kwijt raakt, al heb ik het voledige respect voor je beslissing, vrees ik dat het gewoon te zwaar word, zelfs al ben je een jounin
haalde de kist tervoren en haalde de jack en headband er uit die hij via de bakudan zach (herinerde me net dat als kiba je mentor is je geen sanin kan worden, dat is enkel voor opgeleide van de hokage/ raikage....., en nageslacht weg gelecht:S)
Sayobi Webmaster
Onderwerp: Re: Naruto Shippuuden [Own Story] wo okt 10, 2007 6:24 pm
Ze gaf er nogsteeds geen antwoord op..
(Hij was haar mentor.. daarom geeft Kiba ook om haar omdat hij haar mentor was)
drake baku Moderator
Onderwerp: Re: Naruto Shippuuden [Own Story] wo okt 10, 2007 6:27 pm
(jah had ik al door, drm moest ik helaas terug komen met je sanin schap, al is jounin en sanin even goed, kans is gewoon groter voor een sanin om kage te worden)
begreep de hint
summonde een nog kleiner en niet bewegend draakje en gaf die aan der
dit kan je zien als een soort van walki talki, enkel ik kan het horen, mocht je iets nodig hebben, roep je via dit en hou het bij je ik vind je dan van zelf wel, voor de rest....
bij deze weste hij haar in fiete het beste toe in der gevecht
Sayobi Webmaster
Onderwerp: Re: Naruto Shippuuden [Own Story] wo okt 10, 2007 6:33 pm
Verliept het dorp en wist precies waar ze heen moest.. Ze gaf Itachi de schuld van dit alles.. Rende door keen naar het draakje in haar handen.. Grijnsde licht.. Draaide de nek ervan om en het draakje poefte weg... Niet lang daarna verscheen Orochimaru.. En hij grijnsde te vreden..
"Je bent precies je vader.. Saturan.. Precies.. Ik ben erg tervrede over je.."
drake baku Moderator
Onderwerp: Re: Naruto Shippuuden [Own Story] vr okt 12, 2007 11:42 am
voor hij weer werkelijk in het dorp was voelde hij opeens zijn chakra raar doen
hij zakte in en de goude cakra kwam weer tervoren in kleine hoeveelheden
intussen werd zijn zintuigen verscherpt en hoorde hij zelfs mensen die een dorp verder lagen dan konoha de wind draaide en opeens was zijn gehoor naar saturan gericht en hij hoorde nog iemand
Sayobi Webmaster
de chakra begon steeds sterker te worden, maar bij bleef het proberen te onderdrukken, hij voelde wel wat de reden was, het draakje is gedood en als een draken demon voelt hij dat heel sterk, en de demon is behoorlijk woedent er over
terwijl hij het bleef proberen onderdrukken wat heel moeilijk gaat probeerde hij het gesprek af te luisteren
Sayobi Webmaster
Ze had had geen benul er van dat Ryouni haar richting weer op kwam..
drake baku Moderator
Onderwerp: Re: Naruto Shippuuden [Own Story] za okt 13, 2007 11:49 am
was nog steeds onderweg, was er al bijna (nou jah...., voor de snelheid van de dmeon dan was werkelijk nog en groot stuk, teminste niet hoorbaar voor andere nin's)
Sayobi Webmaster
Onderwerp: Re: Naruto Shippuuden [Own Story] za okt 13, 2007 12:27 pm
Orochimaru kreeg wel door dat hun gevolgt werden.. Stopte en draaide zich naar Saturan.. "Kijken of je de weg ook zonder me kan vinden.." En hij verdween