Onderwerp: Re: Naruto Shippuuden [Own Story] vr feb 22, 2008 7:00 pm
Ze was gedoomd om toe te kijken.. Al had ze het liefst iets willen doen..
drake baku Moderator
Aantal berichten : 842 Leeftijd : 36 Location : rotterdam Registration date : 08-08-07
Onderwerp: Re: Naruto Shippuuden [Own Story] vr feb 29, 2008 1:32 am
Naruto en Sasuke zagen er uit dat ze net een gevecht hadden gehad tegen elkaar, maar even ruste
opeens klonk er een duistere valse en sissende lag door de kamer galemen en verscheen er een figeur uit het duisterniss achter Sasuke
je doet het beter dan toen ik tegen de kyubii vocht, het is tijd om eindelijk me neiuwe lichaam tot de mijne te nemen zei orochimaru NEE, pas na dat ik me broer gedood hebt, en na het verslaan van Naruto reageerde sasuke
Orochimaru leek niet geamuseerd door Sasuke's antwoord en ondanks het antwoord begon hij zijn chakra smelten met dat van Sasuke die er tegen steide
voor Naruto maar kon ingrijpen viel Orochimaru's oude lichaam neer en keek Sasuke niet meer met zijn eigen blik naar Naruto maar met Orochimaru's blik
en nu zal ik je verslaan kyubii joch zei orochimaru maar voor hij kon aanvallen probeerde het laaste beetje van Sasuke tegen te streidenzo dat Naruto kon vluchten zo als sasuke hem opbwong
Naruto gooide echter zijn comunicator stiekem op de grond en vluchte e Saturan's geest werd met hem mee getrokken
een grootst eind verder maar net in berijk van de com luisterde naruto nog even af wat er daar gaande is
zo te horen wist Orochimaru nu pas weer in controlle te zijn dus, sasuke, je mag me wel tegen hebben gehouden de kyubii joch te doden, je liet zien dat je nog deels in contolle was, maar nu ik je geest hebt verwoest zal dat niet meer zijn *duistere lach*
Sayobi Webmaster
Aantal berichten : 5048 Leeftijd : 35 Location : Breda (NL) Registration date : 24-07-07
Onderwerp: Re: Naruto Shippuuden [Own Story] vr feb 29, 2008 12:19 pm
Ze vond het niet leuk, ze werd er boos om.. En verdrietig ze wilde dit niet zien.. Ze probeerde door de jutsu en/of seal heen te breken..
drake baku Moderator
Aantal berichten : 842 Leeftijd : 36 Location : rotterdam Registration date : 08-08-07
Onderwerp: Re: Naruto Shippuuden [Own Story] vr feb 29, 2008 5:38 pm
de justu''s hadden geen effect, en gezien der uitbarsting (die ook wel begrijpelijk was) besloten ze haar nog even in haar lichaam vast te houden zo dat ze wat rustiger kon worden, de waarheid met dit soort situaties was altijd moeilijk
Sayobi Webmaster
Aantal berichten : 5048 Leeftijd : 35 Location : Breda (NL) Registration date : 24-07-07
Onderwerp: Re: Naruto Shippuuden [Own Story] wo maa 12, 2008 12:59 pm
Ze ging overeind zitten maar zweeg.. Ze stond toen op en liep de kamer uit zonder een woord te zeggen... Ze ging uiteindelijk bij een meertje zitten en staarde naar het water...
drake baku Moderator
Onderwerp: Re: Naruto Shippuuden [Own Story] di maa 18, 2008 12:20 am
Drake liet der eerst even met rust maar volgte der via de bakudan
toen ze eenmaal bij het meertje zat liep hij naar der toe
Sayobi Webmaster
Onderwerp: Re: Naruto Shippuuden [Own Story] wo maa 19, 2008 12:39 pm
"Rot op!"
drake baku Moderator
Onderwerp: Re: Naruto Shippuuden [Own Story] wo maa 19, 2008 4:56 pm
hield zich rustig
ik weet dat het rot is, ik heb zelf ook mee gekeken, als het mijn pa was, dan zou ik net zo kut er over zijn als jij, misschien kunnen we samen wraak nemen, wat er is gebeurt is al jaren geleden, en orochimaru moet om het 3 jaar een nieuw lichaam hebben, dus zal die al lang 3 lichamen minimaal verder zijn, dus je beschadigt je vaders lichaam niet
Sayobi Webmaster