laat ik me even voorstellen ik heet Marjolijn de graaf en ben 18 jaartjes jong dit is de eerste keer dat ik hier ben en begrijp nog niet echt alles zou het wel fijn vinden als ik wat hulp kreeg van iemand even voor de duidelijkheid voor de mensen die me net kennen ik heb autisme. Het betekend dan dat ALS het me te veel word dat ik dicht sla.
Nou dat was het dan
Groetjes Marjolijn
drake baku Moderator
Aantal berichten : 842 Leeftijd : 36 Location : rotterdam Registration date : 08-08-07
Onderwerp: Re: Hellow daar:) do sep 27, 2007 7:07 pm
welkom op de site, mocht je dicht vallen...., uhm... geef melding of zo iets, dan kunnen we zien wat we kunnen doen om het te veel te minderen
verder wil ik je graag helpen met de oel uit te leggen en zo, dus waar moet ik beginnenXD
Sayobi Webmaster
Aantal berichten : 5048 Leeftijd : 35 Location : Breda (NL) Registration date : 24-07-07
Onderwerp: Re: Hellow daar:) do sep 27, 2007 8:26 pm
Welkom lieverd ... Ik geef je wel een tip.. Neem rpg's niet te persoonlijk op .. Dat zal het misschien al verminderen
drake baku Moderator
Aantal berichten : 842 Leeftijd : 36 Location : rotterdam Registration date : 08-08-07
Onderwerp: Re: Hellow daar:) do sep 27, 2007 8:42 pm
das indertdaat zo, alles wat in de rpg's gebeurt heeft niks te maken met hoe we over je zijn en denken en dat soort dingen (we leven gewoon het verhaaltje naXD)
Celena Gast
Onderwerp: Re: Hellow daar:) do okt 25, 2007 9:06 pm
Ik voel me meteen al thuis Thanx Guys and girls:)
Sayobi Webmaster
Aantal berichten : 5048 Leeftijd : 35 Location : Breda (NL) Registration date : 24-07-07