Aantal berichten : 842 Leeftijd : 36 Location : rotterdam Registration date : 08-08-07
Onderwerp: Re: CoM (City of Mutants) ma aug 20, 2007 1:44 am
ben bang van wel
intussen kwam reptile bij hun staan
bedankt vor de hulp, vertel eens waarom heb je je zelf niet terug laten veranderen naar je mensen vorm
ihhk weet bijna niksss meerrrr van me mensssen zelf aff, zelfsss niet eens of ik familie had of niet, de dockterrrsss zeiden dat dat nooit meer trug kwam, ik besssloot maarrr zo te leven dan niksss te weten, het voelt tog prrrettiggerrr dan mensss zijn
Sayobi Webmaster
Aantal berichten : 5048 Leeftijd : 35 Location : Breda (NL) Registration date : 24-07-07
Onderwerp: Re: CoM (City of Mutants) di aug 21, 2007 11:38 am
Het klonk wel logisch. Ze was blij dat ze al mutant was geboren en niet als iemand die gemaakt is. Al had ze in het begin wel erg veel problemen en was ze liever mens geweest maar nu kan het haar niet zoveel meer schelen..
drake baku Moderator
Aantal berichten : 842 Leeftijd : 36 Location : rotterdam Registration date : 08-08-07
Onderwerp: Re: CoM (City of Mutants) di aug 21, 2007 12:13 pm
begrijpelijk, nou tot ziens
we blijffen ffijanden, begrrrijp dat wel, maarrrr voorrrr nu effen een wapen sssstilsssstand
hij draaide zich om en sprong weg
Sayobi Webmaster
Aantal berichten : 5048 Leeftijd : 35 Location : Breda (NL) Registration date : 24-07-07
Onderwerp: Re: CoM (City of Mutants) di aug 21, 2007 12:16 pm
Liep richting de uitgang. Ze had veel energie gebruikt en was erg moe. Het vuur van Fume was erg moeilijk te blussen en aangezien het ook een grote zee van vuur was..
drake baku Moderator
Onderwerp: Re: CoM (City of Mutants) wo aug 22, 2007 12:59 am
van hier aan kan de brandweer alles weer aan, nu Fume weg is zal haar invloed ook weg zijn
hij liep als eerst naar buiten en was opeens omsingelt door hoordes politie agenten
gebaarde dat ze om moest keren voor ze haar zagen
Sayobi Webmaster
Onderwerp: Re: CoM (City of Mutants) wo aug 22, 2007 8:49 am
Ze liep dus verder terug naar binnen. Ze wilde wel weten wat er aan de hand was. Maar haar vraag was beantwoord toen de ze sirenes hoorde..
drake baku Moderator
Onderwerp: Re: CoM (City of Mutants) do aug 23, 2007 12:14 pm
de agenten hielden hun wapens op Drake's hoofd gericht en dwongen hem in de wagen te zitten
gezien hij niet kan herstellen zo ver hij weet van instand dood kon hij niks anders doen dan instappen
ze reden meteen weg. blijkbar vermoede ze dat er enkel maar 1 mutant was gezien de rest van de politie mee ging, of ze waren bang voor Drake een of andere reden besloten me te rijden voor geval hij iets zou proberen
Sayobi Webmaster
Onderwerp: Re: CoM (City of Mutants) do aug 23, 2007 12:23 pm
Vanuit een hoekje zag ze dat Drake instapte en de agenten met hem weg reden. "Fijn dit kan er ook nog wel bij.." Als iedereen leek weg te zijn. stapte ze in de auto en reed richting huis... Niet wetend wat ze met Drake gingen doen..
drake baku Moderator
Onderwerp: Re: CoM (City of Mutants) do aug 23, 2007 6:40 pm
eenmaal bij de buro werd Drake met wapenbs op hem gericht ondervraagt
hij had besloten niks te doen en rustig en eerlijk te antwoorden maar schijnbaar waren ze te zeker van hun zaak dat ze de brandstigter te pakken hadden, plus ze gelooften niet dat er mutants (of zo als hun het noemde freeks) tegen hun eigen soort keerde
Sayobi Webmaster
Onderwerp: Re: CoM (City of Mutants) vr aug 24, 2007 12:13 pm
Parkeerde bij huis.. ze bleef even in de auto zitten en keek voor zich uit en zuchte diep.. Stapte uiteindelijk uit en liep naar binnen. Hoe graag ze ook actie wou ondernemen. Dat zou Drake niet gewild hebben. Hun waren dan ook niet de mutanten die onschuldige mensen aanvielen. De politie deed enkel wat hun gevraagt werden en wilde de onschuldige net zo graag helpen als Mist-Bone en Drake
drake baku Moderator
Onderwerp: Re: CoM (City of Mutants) vr aug 24, 2007 2:56 pm
na ene tijdje waren ze niet vele verder gekomen
1 van de agente werd ongeduldig en schoot in Drake's zijn been
en nu prat....
hij stond versteld toen drake's been weerd herstelde en de kogel er weer uit werd geduwt
heren dnek eens na, als ik zo'n kwaad willende mutant was die de winkel centrum wou vernietigen en ontschuldigen wou doden, waarom leven jullie dan nu nog, zo als ik zei het was mijn bedoeling de waren kwaad doener tegen te houden
de agenten keken elkaar aan en knikte
daar zecht u een goed punt, als u inderdaat zo iemand was hadden we al lang niet meer hier gestaan, dan waren we bij de winkel centrum waarschijnlijk al door hun gedood
de andere 2 pakte de sleutels om zijn boeien los te maken maar de enne die al de gehele tijd de genne was die moeilijk deed en net Drake beschoot kwam er tussen
zijn jullie gek of zo, het is een mutant, niet te vertrouwen die freeks hij draaide zich om ik ga hier nu een eind aan maken een szien of je dit kan herstelen
hij trok zijn pistool en richte op Drake zijn hoofd
mijn excusses opeens sloeg een miniseule bliksem schicht naat de pistool en schokte de agent zijn hand die meteen het wapen liet vallen
Sayobi Webmaster
Onderwerp: Re: CoM (City of Mutants) vr aug 24, 2007 3:03 pm
Ze begon zich zorgen te maken. Hij bleef gewoon te lang weg. Liep opnieuw naar buiten en ging in de auto zitten en reed naar de politie buro.. ze kon het wachten niet echt meer uitstaan... parkeerde voor het buro en liep naar binnen..
drake baku Moderator
Onderwerp: Re: CoM (City of Mutants) vr aug 24, 2007 3:28 pm
liep net weer naar buiten en knalde tegen der aan
Sayobi Webmaster