Onderwerp: Re: afwezigheid topic di okt 16, 2007 10:43 pm
Bij deze meld ik dat Id Clarady op vakantie is en pas Zaterdag terug zal zijn.
Moon Ranger New Roleplayer
Aantal berichten : 30 Registration date : 02-11-07
Onderwerp: Re: afwezigheid topic ma nov 26, 2007 9:31 pm
Ik zou het maar even melden... Mijn pa, heb ik een klein beetje kwaad gekregen door grote monden te geven en brutale antwoorden, hoewel ik hem wel hard heb gedist (hij kon het waarschijnlijk niet zo waarderen), dus ik heb zo'n beetje Internet verbod op gelopen voor de zoveel tijd... Alsof ik daar naar luister maar hij kan heel Internet eruit knallen dus... Ik zal dus niet lang en af en toe snel online komen (dank aan me moeder) dus ik ben een soort van een tijdje afwezig... Zal niet erg lang duren hoor, hij draait wel weer bij.
Sayobi Webmaster
Aantal berichten : 5048 Leeftijd : 35 Location : Breda (NL) Registration date : 24-07-07
Onderwerp: Re: afwezigheid topic do dec 06, 2007 11:59 am
vanaf komende zondag zal ik alleen nog in het weekend online komen en posten en op het moment heb ik een paar virussen op mijn computer, dus word het helemaal lastig
Sayobi Webmaster
Aantal berichten : 5048 Leeftijd : 35 Location : Breda (NL) Registration date : 24-07-07
Onderwerp: Re: afwezigheid topic do dec 06, 2007 12:44 pm
ik word vanaf zondag opgenomen nou, iig heb ik volgens mij tussen de 80 en 90% van de problemen van m'n computer al op kunnen lossen, dus ik ga nu nog wel wat kunnen posten
edit: laat maar, begint ie weer
Sayobi Webmaster
Onderwerp: Re: afwezigheid topic do dec 06, 2007 1:40 pm
ow.. het had niet gehoeven als je het niet wilde vertellen..
Casimir New Roleplayer
Aantal berichten : 44 Leeftijd : 35 Location : Aalst Registration date : 26-11-07
Onderwerp: Re: afwezigheid topic do dec 06, 2007 1:59 pm
Ik kan binnekort mss ook niet online komen, laat ik 't erop houden dat Bernard en ik opnamemaatjes zijn, zoals hij op n ander forum zo goed suggereerde
Sayobi Webmaster