Onderwerp: Just A Heartbreaker za sep 29, 2007 6:01 pm
Naam: Mensia Leeftijd: 17 Jaar Geslacht: Vrouw Karakter: Ze is een hartenbreekster.. ze kan erg aardig zijn maar tegen mannen.. niet echt.. Uiterlijk: Lang bruin haar blauwe ogen en erg mooi..
Geschiedenis: Haar hart is een keer zo erg gebroken dat ze nu elk hart zal breken van de mannen waar ze mee krijgt… Ze gelooft niet meer in de liefde.. Momenteel is ze weer vrijgezel…
Ze liep over het stadsplein en keek naar de winkels om zich heen..
Magicgirl Class 7 Roleplayer
Aantal berichten : 1799 Leeftijd : 35 Location : Rotterdam Registration date : 25-07-07
Onderwerp: Re: Just A Heartbreaker ma okt 29, 2007 7:46 pm
(oeh ik doe mee!!!)
Naam: Quinten Leeftijd: 17 jaar Geslacht: Man Karakter: Populair bij de meiden, maar heeft er helemaal niks mee Uiterlijk: Zwart kort haar en groene ogen
Geschiedenis: Ook al is hij populair bij de meiden, hij heeft niet zoveel met deze bekakte trutjes. Hij doet wel aardig en normaal tegen ze maar hij zou wel is een dag onzichtbaar willen zijn.
Hij stond in een winkel te kijken naar een cadeau voor ze pas geboren neefje[/i]
Sayobi Webmaster
Aantal berichten : 5048 Leeftijd : 35 Location : Breda (NL) Registration date : 24-07-07
Onderwerp: Re: Just A Heartbreaker ma okt 29, 2007 9:46 pm
Ze was gelukkig niet zo'n huppel kut. Als ze van iemand last had waar ze zich zo aan irriteerd schopte ze gewoon of sloeg ze hard voornamelijk meiden.. maar ook de jongens die te vergaan.. Net zoals het moment van nu.. Een jonge begon haar aan te praten met vieze worden.. En gelijk met sex en al.. Ze vond het zo irritant dat ze een harde stoot tegen zijn gezicht knalde.. "Rot op kutjong voor ik je tanden breek!"
Aantal berichten : 1799 Leeftijd : 35 Location : Rotterdam Registration date : 25-07-07
Onderwerp: Re: Just A Heartbreaker ma okt 29, 2007 10:53 pm
Hij kwam de winkel uit met een cadeau in een plastic tasje en zag in de verte twee mensen staan die duidelijk ruzie hadden en hij liep er naar toe...niet dat hij zou helpen...maar gewoon om te kijken waar die ruzie dan eigenljik om ging
Sayobi Webmaster
Aantal berichten : 5048 Leeftijd : 35 Location : Breda (NL) Registration date : 24-07-07
Onderwerp: Re: Just A Heartbreaker ma okt 29, 2007 11:22 pm
Liep toen maar naar haar toe "Sorry dat ik je stoor, maarreh die gast die je lastig viel. Die heb je goed afgebekt, maar als hij het vaker doet kan je naar de poltie gaan vanwege ja wat hij zei.."
Sayobi Webmaster
Onderwerp: Re: Just A Heartbreaker ma okt 29, 2007 11:31 pm
"Oke, nee ik dacht ik zeg het even want ik weet hoe vervelend het is, want zelfs tutholaatjes op me school doen dat...maar dan iets anders.." Dat laatste mompelde hij "Maarja ik ga weer Dag" Hij liep weg
Sayobi Webmaster
Onderwerp: Re: Just A Heartbreaker ma okt 29, 2007 11:36 pm
Dat laatste hoorde hij niet echt en hij was al ver uit het zicht
De volgende morgen...
Rondom Quiten stonden tutholaatjes om hem heen die aan het giechelen en aan het kletsen waren en hem hele tijd aan bleef kijken ~Kunnen ze me nou nooit is met rust laten..~
Sayobi Webmaster
Onderwerp: Re: Just A Heartbreaker di okt 30, 2007 2:11 pm
Liep naar hem toe "Kom op zeg laat hem met rust" Ze pokte en duwde de meide weg en voor de gene die moeilijk deden trok ze aan het haar.. "Opdondere dus"