Onderwerp: Re: Elemental Haze's za sep 29, 2007 6:20 pm
"Ik zou wel willen maar netzoals Dash gaan jullie een nieuwe toekomst tegemoet waar je ons bji nodig hebt of je het nou wilt of niet..." Ze bleef wel staan waar ze stond
Sayobi Webmaster
Aantal berichten : 5048 Leeftijd : 35 Location : Breda (NL) Registration date : 24-07-07
Onderwerp: Re: Elemental Haze's za sep 29, 2007 6:36 pm
"Je kan je lot niet ontlopen Dash.." Zweeg toen en liep toen langs hem.. Zijn woorden deden haar wel wat.. Waarom was ze altijd zo hard handig.. Weer iemand die haar hate..
Magicgirl Class 7 Roleplayer
Aantal berichten : 1799 Leeftijd : 35 Location : Rotterdam Registration date : 25-07-07
Onderwerp: Re: Elemental Haze's za sep 29, 2007 6:39 pm
"Ik wou dati k het kon ontlopen" Mompelde hij
"Toen ik het hoorde vond ik het ook wennen maar ik heb het wel geaccepteerd Satoru en het word tijd dat jij en Dash het ook doen. Je krijgt er heel veel goeie dingen voor terug later..." Ze vroeg zich af hoe het met Dash en Ravery zou zijn en liep langs hem heen "Het is gewoon niet anders.." Liep toen weg om de andere 2 te zoeken
Sayobi Webmaster
Aantal berichten : 5048 Leeftijd : 35 Location : Breda (NL) Registration date : 24-07-07
Onderwerp: Re: Elemental Haze's zo sep 30, 2007 4:59 pm
"Wat is er met haar aan de hand?" Ze keek Dash vragend aanDash zei niks, hij haalde zijn schouders op en liep de andere kant op, had geen zin in de lessen meer
Sayobi Webmaster
Onderwerp: Re: Elemental Haze's zo sep 30, 2007 9:10 pm
Caitlin snapte er niks van, wat had iedereen opeens en waarom liepen ze allemaal weg. Ravery liep zelfs dit keer weg wat had ze toch? "Wat hebben ze toch?' Caitlin liep maar naar het park toe misschien kon ze daar een van de jongens vinden of misschien wel Ravery
Sayobi Webmaster
Onderwerp: Re: Elemental Haze's ma okt 01, 2007 11:57 am
Ze zag in de verte een gedaante zitten tegen een boom aan en zag dat het wel een jongensgedaante was en liep er naar toe "Heb jij Ravery ergens gezien? En waarom zijn jullie zo...zo...depresief?"
Sayobi Webmaster
Onderwerp: Re: Elemental Haze's ma okt 01, 2007 12:08 pm
"Nee ik heb Ravery niet gezien.. En we moeten gewoon nog aan het idee wennen.. Geef ons wat lucht alsjeblieft.. En Dash heeft dat zeker nodig.." Hij keek haar niet aan..
Aantal berichten : 1799 Leeftijd : 35 Location : Rotterdam Registration date : 25-07-07
Onderwerp: Re: Elemental Haze's ma okt 01, 2007 12:20 pm
"Die Ravery valt moeilijk mee te spotten he?... Ze reageert erg fel... En zeker tegen Dash.. Er zal vaak ruzie zijn tussen die twee.. Want Dash kan ook erg fel reageren.."
Onderwerp: Re: Elemental Haze's ma okt 01, 2007 12:22 pm
"Ravery moet wel fel zijn, zij is zo beetje die het groepje bij elkaar moet houden en nu is ze eventjes de weg kwijt. Het kan ook soms haar teveel worden. Dash moet denk ik wennen dat Ravery zo kan reageren, hij is natuurlijk het niet gewend dat een meisje hem flink aanpakt."