Onderwerp: Re: Elemental Haze's do jul 26, 2007 5:27 pm
"Ja denk het ook, ze zijn nu al sterk en als ze gaan trainen dan wil ik niet weten hoe hun krachten dan zijn?" zei caitlin fluisterend
Dash wreef over zijn pijnelijke kont en keek geërgd naar Satoru "Ha ha erg grappig hoor" Hij stond op en keek of er een scheur in zijn broek zat aangezien hij nog best een harde knal maakte
Sayobi Webmaster
Aantal berichten : 5048 Leeftijd : 35 Location : Breda (NL) Registration date : 24-07-07
"Ach grapjassen hebben we soms wel is nodig maar niet als zoiets aan de hand is" ze zuchte en keek met een gefronste wenkbrauw naar Dash en Satoru "Als jullie nou klaar zijn met elkaar aan het uit lachen kunnen we dan eindelijk is verder?!"
"Ja ik ben er klaar voor" Hij deed zijn armen over elkaar en wachte af "Nou ik wacht.."
Sayobi Webmaster
Aantal berichten : 5048 Leeftijd : 35 Location : Breda (NL) Registration date : 24-07-07
Satoru kon het niet laten om weer te lachen.. "S-sorry.."
Ravery zuchte diep.. "in iedergeval een goede manier om even van school te skippen.. al zal er geen minuut voorbij gaan.. dus de test moet nog gedaan worden"
Magicgirl Class 7 Roleplayer
Aantal berichten : 1799 Leeftijd : 35 Location : Rotterdam Registration date : 25-07-07
~Die gaan het niet echt ver schoppe op school..~ Schudde haar hoofd lichtjes maar lette wel op..
~Ik wil naar huis... maar goed.. voor dat het tijd is zullen die twee mutsen ons weer ergens mee na toe sleuren.. als andere maar niet gaan denken dat we aan het date zijn~
Aantal berichten : 1799 Leeftijd : 35 Location : Rotterdam Registration date : 25-07-07
Dash zat op twee stoelpoten en wipte op en neer "Man ik verveel me dood" fluisterde hij Hij keek naar Ravery en zuchte zich verveeld
Caitlin zat ongeduldig met haar pen tussen haar vingers heen en weer te bewegen en keek uit een ooghoek naar Satoru om te kijken wat hij aan het doen was
Sayobi Webmaster
Onderwerp: Re: Elemental Haze's za jul 28, 2007 5:13 pm
"Daar is school voor.. Saaie, leerzame bezigheden om diploma te kunnen behalen.. blah blah blah... Andere worden ik verveel om ook.." Fluisterd ze licht grijnzend terug
Lag met zijn hoofd op tafel en was duidelijk inslaap gevallen... zo saai vond hij het nou..
Onderwerp: Re: Elemental Haze's za jul 28, 2007 6:09 pm
Schrok overeind.. "Ja meneer!.." Zei hij spontaan uit schrik.. en hij werd weer door heel de klas aangekeken... Groop van weg tussen zijn armen.. ~Daar gaat het rest van mijn school jaar...~
Ravery moest eigenlijk wel lache dit keer... "Dat is nou grappig.."
Onderwerp: Re: Elemental Haze's za jul 28, 2007 6:37 pm
Keek ook even naar Caitlin.. Toen even naar Satoru en daarna naar Dash.. "Eigenlijk vind ik het wel grappig als je jezelf voorschut zet Satoru.. Je moet op je allertheid letten.." Werd toen serieus... "Als Haze ben je niet onstervelijk.. Zo'n actie kan je de volgende keer je kop kosten.."
Keek op naar Ravery.. en toen naar Cailtin.. Ze had gelijk.. Hij moest beter opletten..
Onderwerp: Re: Elemental Haze's za jul 28, 2007 6:40 pm
"Kijk ik verveel me ook maar ik val niet in slaap, zoals jij Satoru" "Ja Ravery heeft gelijk je bent niet onsterfelijk of dacht je van wel nu je weet dat je een Haze bent?" Ze keek Satoru aan
Sayobi Webmaster
Onderwerp: Re: Elemental Haze's za jul 28, 2007 6:44 pm
"Nee tuurlijk niet.. Maar voor Dash als hij zelf ook eens oplet.. ik slaap vaker tijdens de lessen.. dus ik ben niet de enige die niet oplet.." Was een beetje chaggie geworden nu het 3 tegen 1 was..
"Het geld voor jullie beide.. Je bent je hele leven al een Haze... Je kan gewond en gewoon gekwetst raken als mensen.. Je hebt gewone emoties.. "
Onderwerp: Re: Elemental Haze's za jul 28, 2007 6:52 pm
"Caitlin heeft niet altijd gelijk... " Ze keek voor zich uit naar het bord.. "Ik heb nog nooit liefde gevoeld.. nooit... vriendschap wel.. maar ik ben nog nooit verliefd geweest..." Meende dit... Ze is echt nog nooit verliefd geweest en was ook niet van plan verliefd te worden.. dat verstoorde haar taak als Haze..
"Ook niet iemand leuk gevonden?"
"Nee... Het zou me weg houden bij de taak als een Haze..."