Onderwerp: Re: Elemental Haze's zo okt 28, 2007 1:23 pm
Ze realiseerde dat hij wel gelijk had en keek hem met een beetje medelijden aan "Öke we stoppen ermee, sorry ik had niet zoveel van je moeten verwachten in een keer.."
Toen hij zijn blikje ook op had gedronken gooide die hij ook in de prullenbak en liep toen naar de deur "Nu ga ik echt anders kom ik er straks niet meer in.."
Sayobi Webmaster
Aantal berichten : 5048 Leeftijd : 35 Location : Breda (NL) Registration date : 24-07-07
Onderwerp: Re: Elemental Haze's zo okt 28, 2007 1:28 pm
Gaf haar toen een kus op haar wang en liep toen weg "Zie je morgen!!" Riep hij nog "Nou ja ik hoop het voor want anders kom ik je personelijk het bed uitsleuren" Grijnste ze lichtjes
Sayobi Webmaster
Aantal berichten : 5048 Leeftijd : 35 Location : Breda (NL) Registration date : 24-07-07
Onderwerp: Re: Elemental Haze's zo okt 28, 2007 1:33 pm
Dash liep naar huis en deed de deur open en merkte dat zijn ouders al lagen te slapen, sloop toen naar boven, deed zijn kleren uit en liet zich op het bed vallen. Even later viel hij zo in slaap.. "Nou ik zie het dan morgen...doeg" Ze liep toen weg richting huis
Sayobi Webmaster
Onderwerp: Re: Elemental Haze's zo okt 28, 2007 1:41 pm
Hij deed de kraan open en ging eronder staan, was nogal koud en hij was meteen klaar wakker "Aaah! koud!!!" Deed toen de warme kraan open en ging er even onder staan en na 10 minuten deed hij de kraan weer uit en deed zijn kleren aan en zijn haar goed en liep naar beneden
Caitlin sliep ook nog en haar wekker ging niet af
Sayobi Webmaster
Onderwerp: Re: Elemental Haze's zo okt 28, 2007 1:57 pm
Had zijn boterham allang naar binnen gepropt en kwam op het schoolplein aan
Caitlin werd langzaam half wakker en keek naar haar wekker... "WAT!! 8 uur!! Shit!!" Haaste haar bed uit en struikelde over haar troep, waste haar gezicht deed haar haar, wou alleen niet vandaag zitten en sprinte naar beneden, zoekend naar haar boeken en tas
Sayobi Webmaster
Onderwerp: Re: Elemental Haze's zo okt 28, 2007 2:02 pm
Ze had haar tas en boeken gevonden en realiseerde zich nu dat ze nog geen kleren aan had "KUT!" Sprinte weer naar boven en deed haar kleren aan en rende weer naar beneden, pakte haar tas en snelde de deur uit richting Satoru''s huis
"Goeiemorgen!"
Sayobi Webmaster