Fantasia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fantasia

Laat uw fantasie op de vrije loop en rpg mee op deze forum..

IndexPortaleZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Verhalen om ergens te kunnen dumpen of zo...

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Moon Ranger
New Roleplayer

Vrouw
Aantal berichten : 30
Registration date : 02-11-07

Verhalen om ergens te kunnen dumpen of zo... Empty
BerichtOnderwerp: Verhalen om ergens te kunnen dumpen of zo...   Verhalen om ergens te kunnen dumpen of zo... Icon_minitimeza nov 03, 2007 11:53 pm

Ik hou zelf erg van verhalen schrijven... Dus het is misschien een ideetje om (als het goed gevonden wordt) hier kleine delen van fantasy verhalen te dumpen of zo.
Dat je dus je creatiefitijd (zeker fout geschreven? Ah, zo erg is het nog niet...) hier lekker los te laten met kleine verhaaltjes of zo.

Misschien kun je wel vet goed schrijven en vergroot dit je zelf vertrouwen. Het klinkt misschien vreemd maar ik begon met dichten (en voor de gene die Darcy kennen. Zij vond het schijnbaar lollig of zo om aan iedereen zowat mailtjes te sturen met mijn gedichten erin...) Maar ik kreeg reactie's terug en dat vergrootte me zelfvertrouwen. Ondanks zijn "taalprobleem" schrijf ik nog best goede gedichten. Ze hebben me aangeraden om mee te doen aan een wedstrijd, misschien doe ik dat ook nog. Anyway het lijkt me een leuk idee.

En misschien blijkt het wel dat je zo goed kan schrijven en je "eindelijk" het zelfvertrouwen hebt en meedoet aan een schrijfwedstrijd of zo.
Why not?

Maar het moet in indergeval goed gekeurd worden en dan hopen dat het niet verkeerd uitpakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
larcour
General Moderator
larcour

Man
Aantal berichten : 663
Leeftijd : 35
Registration date : 30-10-07

Character
Name: Charester
HP:
Verhalen om ergens te kunnen dumpen of zo... Left_bar_bleue17/17Verhalen om ergens te kunnen dumpen of zo... Empty_bar_bleue  (17/17)
Level: 0

BerichtOnderwerp: Re: Verhalen om ergens te kunnen dumpen of zo...   Verhalen om ergens te kunnen dumpen of zo... Icon_minitimezo nov 04, 2007 9:31 am

ik ben geen beheerde rhier...
maar fantasie verhalen kan je kwijt bij open rpgs en dan naar fantasie.
gedichten zijn er ook en die kan je posten in creatief en dan gedichten
you have been tagged by cerberus
http://www.fcupdate.nl
drake baku
Moderator
drake baku

Man
Aantal berichten : 842
Leeftijd : 36
Registration date : 08-08-07

BerichtOnderwerp: Re: Verhalen om ergens te kunnen dumpen of zo...   Verhalen om ergens te kunnen dumpen of zo... Icon_minitimezo nov 04, 2007 7:33 pm

verhalen die je zelf hebt geschreven kan je neer zetten in boeken bij het creatief gedeelte

teminste vind zelf dat ze daar neer gezet kunnen wordenXD

als sayotobi vind dat inderdaat het eigen ontworpen stukje moet komen te staat dan is aan haar dat hier te melden en het te maken (gezien zij dat kan makenXD)
http://www.blademanbaku.nl
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Verhalen om ergens te kunnen dumpen of zo...   Verhalen om ergens te kunnen dumpen of zo... Icon_minitime

Verhalen om ergens te kunnen dumpen of zo...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasia :: Ideeën-
Ga naar: