Ik hou zelf erg van verhalen schrijven... Dus het is misschien een ideetje om (als het goed gevonden wordt) hier kleine delen van fantasy verhalen te dumpen of zo.
Dat je dus je creatiefitijd (zeker fout geschreven? Ah, zo erg is het nog niet...) hier lekker los te laten met kleine verhaaltjes of zo.
Misschien kun je wel vet goed schrijven en vergroot dit je zelf vertrouwen. Het klinkt misschien vreemd maar ik begon met dichten (en voor de gene die Darcy kennen. Zij vond het schijnbaar lollig of zo om aan iedereen zowat mailtjes te sturen met mijn gedichten erin...) Maar ik kreeg reactie's terug en dat vergrootte me zelfvertrouwen. Ondanks zijn "taalprobleem" schrijf ik nog best goede gedichten. Ze hebben me aangeraden om mee te doen aan een wedstrijd, misschien doe ik dat ook nog. Anyway het lijkt me een leuk idee.
En misschien blijkt het wel dat je zo goed kan schrijven en je "eindelijk" het zelfvertrouwen hebt en meedoet aan een schrijfwedstrijd of zo.
Why not?
Maar het moet in indergeval goed gekeurd worden en dan hopen dat het niet verkeerd uitpakt.