Onderwerp: Re: The cruel world ma okt 15, 2007 1:06 pm
Ze kreeg tranen in haar ogen en ze keek naar de jongen die haar nog een natrap gaf.. tegen der zij aan "Klootzakken tyfusjongen graftakkenteringlijers.." Ze had best veel pijn en alle woede en emoties kwamen er nu uit "Wat zei je kutwijf!" De andere jongen gaf haar nog een trap
Sayobi Webmaster
Aantal berichten : 5048 Leeftijd : 35 Location : Breda (NL) Registration date : 24-07-07
Onderwerp: Re: The cruel world ma okt 15, 2007 9:13 pm
Ze hadden allebei pijn de een kreeg een stoot tegen zijn kaak waardoor hij op zijn tong beet en het bloedde toen enorm en hij spuugde wat bloed uit en spuugde het toen op Emillie der jas "Rotwijf!" De andere jongen kon bijna niet meer opstaan vanwege die trap het leek net of een paar zenuwen even knock out waren
Sayobi Webmaster
Aantal berichten : 5048 Leeftijd : 35 Location : Breda (NL) Registration date : 24-07-07
Onderwerp: Re: The cruel world ma okt 15, 2007 9:49 pm
"Jij!!.. vieze vuile dat is een dure jas ja!" Werd nu erg boos.. en schopte hem in zijn noten.. "Nog een zo'n actie en ik zorg ervoor dat je ze niet meer kan gebruiken!"
Magicgirl Class 7 Roleplayer
Aantal berichten : 1799 Leeftijd : 35 Location : Rotterdam Registration date : 25-07-07
Onderwerp: Re: The cruel world ma okt 15, 2007 9:51 pm
Zakte in elkaar en pakte Yvonne toen ineens bij der keel want die lag naast hem toen ze werd getrapt en had een mes bij der keel "Nog een zon actie en je kan bye bye zeggen tegen je vriendin!!!"
Sayobi Webmaster
Onderwerp: Re: The cruel world ma okt 15, 2007 9:56 pm
"Hou op met die pyshiaterse verhalen ik trap daar mooi niet in" Had het mespunt bij der slagader van Yvonne en hij keek kwaad naar EmillieDe andere gast keek naar Yvonne en Emillie "Eey gast dit is ze niet waard kom op!"
Sayobi Webmaster
Onderwerp: Re: The cruel world ma okt 15, 2007 9:59 pm
Trapte haar weg jij komt dadelijk aan de beurt en hij had het mes nog steeds bij Yvonne der keelYvonne keek angstig naar Emillie en durfde amper te slikke
Sayobi Webmaster
Onderwerp: Re: The cruel world ma okt 15, 2007 10:11 pm
Hij keek hem kwaad aan "het intresseert me niet of ik dood ga of nie van mij part snij je me keel door" Hij liet yvonne los en zei nog tegen der: "Ik ziej e binnekort weer alleen" [i]Hij grijnste
Sayobi Webmaster
Onderwerp: Re: The cruel world wo okt 17, 2007 12:33 pm
"We moeten het aan de directeur vertellen en ook aan de politie maar je hoorde wat hij zei...Ik zie je snel genoeg alleen.." Ze rilde weer en was echt bang om hem weer te zien
Sayobi Webmaster
Onderwerp: Re: The cruel world wo okt 17, 2007 2:29 pm
"M-maar...wat als hij...erachter komt waar ik woon" Ze durfde niet meer naar de politie of naar de directeur te gaan, ze was nu niet meer zo zeker over deze zaak "We kunnen het ook vergeten.. toch?"
Sayobi Webmaster