Onderwerp: Re: The cruel world do okt 25, 2007 9:25 pm
"Nee het jou schuld niet, ze moesten gewoon niet geboren worden!!! Stelletje eikels.." Voor het eerst toonde ze een beetje lef en keek lachend Emillië aan
Sayobi Webmaster
Aantal berichten : 5048 Leeftijd : 35 Location : Breda (NL) Registration date : 24-07-07
Onderwerp: Re: The cruel world do nov 01, 2007 3:28 pm
Ze keek Emillie wat vreemd aan "Jij op sport? Ik dacht dat je al op sport zat ik bedoel je vecht technieken zijn echt goed. Ik dacht dat je op boksen of Karate zat?"
Sayobi Webmaster
Aantal berichten : 5048 Leeftijd : 35 Location : Breda (NL) Registration date : 24-07-07
Onderwerp: Re: The cruel world do nov 08, 2007 7:56 pm
"Tjah zo gaat het nou eenmaal"
Samira Gast
Onderwerp: Re: The cruel world za nov 10, 2007 3:53 pm
Naam: Elisa Faraaz Leeftijd: 17 jaar karakter: Ze is meer een lief stil meid. Ze hoort meer bij het populaire groep, al doet het haar weinig. Ze zou met iedereen omgaan met wie ze wou. Niemand bemoeide zich daarom met haar en haar zaken. Vaak was ze ook meer iemand die met de jongens omging dan meiden Uiterlijk: Iets licht getint, zwart met paar witte lokken haar. en vaak zie je haar met alleen wijde lange rokken en lange mouwen shirts aan.
Tekstkleur: Groen
Ze was van een andere klas verhuisd naar de klas van Yvonne en Emilie. Ze vond het juist een beetje gezellig klas, meer de jongens dan die haar de weg lieten zien. Ze keek toen van verta naar de twee meiden. Afvragend wat er was gebeurd
Sayobi Webmaster
Onderwerp: Re: The cruel world di nov 20, 2007 2:05 pm
Yvonne stapte al een paar stappen achteruit en keek argwanend naar het meisje
Samira Gast
Onderwerp: Re: The cruel world do nov 22, 2007 5:08 pm
"hoi! ik ben nieuw. Mijn naam is Elisa. En die van jullie?" Al snel begonnen de jongens gemene opmerkingen te maken en zeggend at het beter was dat zij niet met die wtee zou omgaan. Al luisterde ze er weinig na.