Onderwerp: Re: The cruel world do nov 22, 2007 5:29 pm
Naam:Jarred Summers Age:19 Geslacht:Man UiterlijkLang wit haar .. draagt een zwarte broek met een wit t-shirt die bebloed lijkt met een Zwart vest en heeft handschoenen waarvan de vingers voor de helft eraf zijn geknipt. karakter:Is een aardige jongen maar erg verlegen, Hij komt snel op voor mensen die het minder hebben maar daarna is ie meestal verlegen en probeert hij alle conflicten te vermijden. Vecht niet graag maar als het moet...... Achtergrond:Is vroeger door zijn eigen vader geslagen en zn moeder is lichamelijk niet goed meer waardoor hij vaak in conflict ligt thuis over zowel huishouden als school
Liep naar de meiden toe en glimlachte vriendelijk
Sayobi Webmaster
Aantal berichten : 5048 Leeftijd : 35 Location : Breda (NL) Registration date : 24-07-07
Onderwerp: Re: The cruel world do nov 22, 2007 5:39 pm
''Ik ben een student uit het buitenlaand... ik ben hier net aangekoomen en ik kan al een beetge nederlandst spraken'' Word rood wegens zijn taalgebruik
Laatst aangepast door op do nov 22, 2007 5:42 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Sayobi Webmaster
Aantal berichten : 5048 Leeftijd : 35 Location : Breda (NL) Registration date : 24-07-07
Onderwerp: Re: The cruel world vr nov 23, 2007 4:22 pm
Keek in de spiegel en zij tegen zichzelf ~Hier ben ik ook al het buitenbeentje.. Alles wat ik ook probeer niemand mag mij~
Pakte een mes uit zijn tas en zette het op zijn pols.. Keek toen nog een keer in de spiegel en wist dat dit niet zo moest eindigen en legde de mes terug in zn tas en liep daarna weer naar buiten richting de klasgenoten
Sayobi Webmaster
Onderwerp: Re: The cruel world vr nov 23, 2007 6:38 pm
Liep langs de twee meiden maar zij niks en liep door naar een tafeltje waar hij alleen kon gaan zitten en haalde daar een boek tevoorschijn en begon erin te lezen
Magicgirl Class 7 Roleplayer
Aantal berichten : 1799 Leeftijd : 35 Location : Rotterdam Registration date : 25-07-07
Onderwerp: Re: The cruel world vr nov 23, 2007 7:31 pm
"Ik praat met wie ik wil... en ik praat niet achter je rug om.. waarom zou ik dat bij mensen doen waarvan ik niet weet dat ze het bij mij doen" Klonk nu ook geirriteerd en beledigd ook