"Ow" Wist ze alleen uit te brengen. Ze pakte haar eigen pokebal en gaf die aan Zuster Joy. "Mijn Horsela is uitgeput, ze heeft wat rust nodig."Wlt u haar weer opknappen." De zuster knikte en ging haar werk doen, ze liep weer terug naar Dian Maar vertel is meer over jezelf?"
drake baku Moderator
Aantal berichten : 842 Leeftijd : 36 Location : rotterdam Registration date : 08-08-07
Onderwerp: Re: Pokemon... za okt 20, 2007 12:29 pm
uhm...., wat wil je zo als weten?
Mini Class 10 Roleplayer
Aantal berichten : 185 Leeftijd : 36 Location : Baarlo(LB) Registration date : 18-10-07
Onderwerp: Re: Pokemon... do okt 25, 2007 4:12 pm
ik wil hier meedoen!! als dat van jullie mag tenminste
Naam: Cole Geslacht Man Leeftijd: 18 jaar Ras: Mens Pokemon: Scorpo (insect-type) en Boki (vecht-type) Uiterlijk: 1,87 m. lang, blauwe ogen, half lang zwart haar en draagt altijd een bandana. Karakter: doet zich altijd heel stoer voor, soms erg arrogant, maar is eigenlijk heel gevoelig en heeft vanbinnen een klein hartje.
Komt schreeuwend het pokemoncentrum binnen rennen met Scorpo in zijn armenZUSTER JOY!!! ZUSTER JOY!!!en bots hard tegen Dian op. Scorpo vliegt uit zijn armen en valt boven op Misty
Magicgirl Class 7 Roleplayer
Aantal berichten : 1799 Leeftijd : 35 Location : Rotterdam Registration date : 25-07-07
"KIJK UIT!!!" [i]Ze werd geplet door Cole en keek Dian aan[i] "Ga van me af! Je plet me!!"
drake baku Moderator
Aantal berichten : 842 Leeftijd : 36 Location : rotterdam Registration date : 08-08-07
Onderwerp: Re: Pokemon... do okt 25, 2007 11:04 pm
de pokebal van de fer viel uit zijn handen door zit, graait er meteen achterna
opeens ging de pokeboll open en kwam de kleine vuur pokemon fer er uit
Mini Class 10 Roleplayer
Aantal berichten : 185 Leeftijd : 36 Location : Baarlo(LB) Registration date : 18-10-07
Onderwerp: Re: Pokemon... vr okt 26, 2007 12:30 am
Staat op en pakt Sorpo weer vast Zuster Joy! mijn Scorpo u moet hem helpen! geeft Scorpo aan Zuster Joy die er meteen mee wegrent.
Draait zich om en loopt woedend op Dian en Misty af. Bedankt hoor! nu heeft Scorpo nog meer pijn omdat jullie zo dom in de weg staan!
drake baku Moderator
Onderwerp: Re: Pokemon... vr okt 26, 2007 3:14 pm
oi, je kunt ook opletten waar je rend, weten wij veel dat er iemand binnen komt gestormt
Mini Class 10 Roleplayer
Onderwerp: Re: Pokemon... za okt 27, 2007 12:47 pm
Laat een diepe zucht en en kijkt met een trieste blik over zijn schouder in de hoop zuster joy met scorpo weer te zien Het spijt me dat ik zo tekeer ging mr ik maak me heel veel zorgen om scorpo. Ik ben op de weg hiernatoe aangevallen door 2 gasten en een een pratende meowth. Ze vielen me met al hun pokemon aan, en ze bleven maar aanvallen.barst in tranen uitZelfs toen scorpo niet meer verder kon bleven ze doorgaan.
Aantal berichten : 1799 Leeftijd : 35 Location : Rotterdam Registration date : 25-07-07
Onderwerp: Re: Pokemon... ma okt 29, 2007 11:30 pm
"Dat is team rocket! Tenminste zo noemen ze hun zichzel. Ik ben hun ook tegen gekomen maar me horsela deed spijkerkanon en ik liep toen weg want ze werden de luch in geblazenf" Toen ze het verhaal vertelde kwam Zuster Joy met de pokebal van Misy aan zetten "Je Pokemon is weer helemaal in orde."
drake baku Moderator
Onderwerp: Re: Pokemon... di okt 30, 2007 8:38 pm
luisterde maar, vond het rot voor de scorpio, kende totaal gene team rokket, maar als ze net zo waren als de team dragar in dian dan wist hij dat er ook hier ene hoop problemen te verwachten waren
intussen zat de fer met zijn bekje ana zijn broek te trekken
Onderwerp: Re: Pokemon... di okt 30, 2007 11:06 pm
Ze keek toen naar Fer en lachte zachtjes "Volgens mij mag tie je graag Dian"
Mini Class 10 Roleplayer
Onderwerp: Re: Pokemon... wo okt 31, 2007 8:35 pm
Zuster Joy keert zich tot Cole "Scorpo zal morgen weer helemaal de oude zijn!"
er verschijnt een big smile op zijn gezicht "YES!!! dan kan ik morgen de gymleider gaan verslaan!" kijkt naar Misty en Dian "Waarvoor zijn jullie in Chinatown?"
drake baku Moderator
Onderwerp: Re: Pokemon... do nov 01, 2007 12:02 am
ook wegens de gym, maar ik hoorde laast dat je voor de gym's in deze regio bepaalde vereiste moet hebben voor je mee kan doen, was hier iets van minimaal 3 pokemon, als me ei uit komt kom ik er 1 ter kort
tilde de fer op en keerde zich naar misti
ja kan wel kloppen, we hebben best veel samen gespeelt
"Ach hij is zo schattig.." Ze keek met een beetje verliefde blik op de pokemon "Maar mijn pokemon is de schattigste, kom er maar uit Horsela!" Ze gooide haar pokebal en haar Horsela kwam eruit en keek wat angstig om haar heen "Het is oke Horsela, diti s het pokemon center" Toen begon Horsela ineens hyper te springen
Mini Class 10 Roleplayer
Onderwerp: Re: Pokemon... vr nov 02, 2007 8:08 pm
Ik heb ook maar 2 pokemon haalt boki uit zijn pokebal Gaan jullie ook naar de andere gyms toe?
Kijkt naar Misty's Horsela die nu in rondjes om Boki heen begint te springen Jou horsela is inderdaad een lievertje, dat kan ik van Boki niet zeggen. [/i]er verschijnt een flauwe glimlach op zijn gezicht[i]
"Hmm Horsela is nooit zo hyper, blijkbaar mag ze Boki" Ze keek naar de twee en keek toen naar Cole die een flauwe glimlach op zijn gezicht had "En ja ik ga ook naar de gyms, ik was alleen verdwaald en toen kwam Dian me te hulp." Ze keek toen naar Dian
drake baku Moderator
Onderwerp: Re: Pokemon... vr nov 02, 2007 10:14 pm
tja het helpt als je familie in andere regios hebt, die vertellen je nog wel eens dingen en geven je dingen die van pas komen, zo wist ik dus dat dat bos waar we door kwamen bijna niks anders dan insect pokemons bevat
voelde opeens iets bewegen in zijn rug zak, deed het af en haalde het ei tervoren
Mini Class 10 Roleplayer
Onderwerp: Re: Pokemon... vr nov 02, 2007 10:39 pm
Kijkt vol spanning naar het ei dat Dian tevoorschijn haalt
Ze keek naar het ei, was benieuwd wat er tevoorschijn zou komen als het maar geen insectpokemon was. Horsela sprong in misty's armen wou het blijkbaar ook zien
Mini Class 10 Roleplayer
Onderwerp: Re: Pokemon... zo nov 04, 2007 10:57 am
in het hele pokemoncentrum was muistil geworden. het leek wel alsof pokemon wist wat er ging gebeuren