Fantasia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fantasia

Laat uw fantasie op de vrije loop en rpg mee op deze forum..

IndexPortaleZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Pokemon...

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Mini
Class 10 Roleplayer

Man
Aantal berichten : 185
Leeftijd : 36
Registration date : 18-10-07

Pokemon... - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pokemon...   Pokemon... - Pagina 4 Icon_minitimevr nov 23, 2007 8:31 pm

"Snel doe dubbelteam Boki" Er verschenen allemaal illusies van boki om horsela heen en ze raakte de verkeerde"Je Horsela is wel goed getraind zeg dat ie al hydropomp kan!! maar dan moet je wel raken natuurlijk!" zei Cole een beetje spottend "Boki doe je Kruisslag!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Magicgirl
Class 7 Roleplayer
Magicgirl

Vrouw
Aantal berichten : 1799
Leeftijd : 35
Registration date : 25-07-07

Character
Name: Merine
HP:
Pokemon... - Pagina 4 Left_bar_bleue17/17Pokemon... - Pagina 4 Empty_bar_bleue  (17/17)
Level: 0

BerichtOnderwerp: Re: Pokemon...   Pokemon... - Pagina 4 Icon_minitimeza nov 24, 2007 12:41 am

"Kruisslag?" Zei ze verbaasd en ze keek angstig naar Horsela
drake baku
Moderator
drake baku

Man
Aantal berichten : 842
Registration date : 08-08-07

BerichtOnderwerp: Re: Pokemon...   Pokemon... - Pagina 4 Icon_minitimeza nov 24, 2007 12:44 am

zag buiten opeens wat vreemde plaaten langs zag lopen

uhm.., ik ben zo terug

liep naar buiten en zag een dicko

Pokemon... - Pagina 4 6pjglua
(vecht type)

ok, die word de mijne
pakte zijn pokeboll met fer en gooide die

fer? fer?

de dicko draaide zich meteen om en maakte zich klaar voor het gevecht
http://www.blademanbaku.nl
Mini
Class 10 Roleplayer

Man

BerichtOnderwerp: Re: Pokemon...   Pokemon... - Pagina 4 Icon_minitimeza nov 24, 2007 3:17 am

Boki rende op horsela af ,die blijkbaar niet wist wat haar overkwam, tilde zijn armen in de lucht om er vervolgens een slaande beweging te maken waarbij zijn armen elkaar kruisten. Hij legde al zijn kracht en strijdlust in die aanval, raakte horsela en bleef daarna uitgeput staan.
"Jaahaa jij bent niet de enige die zijn pokemon goed getraind heeft."
Magicgirl
Class 7 Roleplayer
Magicgirl

Vrouw

Character
HP:
Pokemon... - Pagina 4 Left_bar_bleue17/17Pokemon... - Pagina 4 Empty_bar_bleue  (17/17)

BerichtOnderwerp: Re: Pokemon...   Pokemon... - Pagina 4 Icon_minitimeza nov 24, 2007 1:14 pm

Horsela werd goed geraakt en leek even uitgeschakeld te zijn maar toen... "Horsela herstel!" Horsela herstelde zich en was weer zo goed als nieuw "Ja ik kan zien dat jij een goeie trainer bent maar je bent niet de enigste.. nu horsela doe je snelle aanval"
Mini
Class 10 Roleplayer

Man

BerichtOnderwerp: Re: Pokemon...   Pokemon... - Pagina 4 Icon_minitimeza nov 24, 2007 1:31 pm

Boki was nog verzwakt van zijn eigen aanval, die hem veel kracht kostte, en kon de aanval van Horsela onmogelijk ontwijken.
Boki werd geraakt viel op de grond en stond niet meer op"Oh nee Boki!!"Cole kon niet geloven dat ze verloren hadden, maar toonde zich een goed verliezer "Gefeliciteerd, je bent een goede trainer Misty, je Horsela is erg goed getraint."
Hij pakte zijn pokebal"Boki keer terug. Je hebt goed gevochten jongen, rust nu maar lekker uit."Hij liep naar binnen en liet Boki oplappen door zuster Joy
Magicgirl
Class 7 Roleplayer
Magicgirl

Vrouw

Character
HP:

BerichtOnderwerp: Re: Pokemon...   Pokemon... - Pagina 4 Icon_minitimeza nov 24, 2007 1:47 pm

Ze was blij dat ze gewonnen had maar had wel een beetje medelijden met Boki "Goed gedaan Horsela..rust nu maar lekker uit" Ze pakte haar pokebol en Horsela keerde terug en ze liep toen naar Cole "Gaat het wel goed met Boki?"
drake baku
Moderator
drake baku

Man

BerichtOnderwerp: Re: Pokemon...   Pokemon... - Pagina 4 Icon_minitimezo nov 25, 2007 1:23 am

de dicko viel aan met een head butt aanval

fer die niet zo lenig was als de dicko kon de aanval niet ontwijken, maar zijn helm maakte dat weer goed

fer, ember aanval, gevolgt door een will-o-wish

de vlammen op fer's rug keerde opeen naar binnen en uit zijn bek kwam een gloeiende sintel aanval, en meteen er na kwam er een kleine vlam uit zijn bek

de dicko wist niet de ember te ontwijken en was even uitgeput van de aanval en wist nu ook niet de will-o-wish te ontwijken en stond nu in brand

mooi, nu is het een kwestie van tijd, devence krull

fer kroop zich zo veel mogelijk op als berscherming

de dicko probeerde via een jab hem te raaken, maar echter bracht hij fer aan het rollen

intussen pakte dian zijn pokedex, hij vermeode dat hij nu wel even tijd genoeg had

dicko, een vecht type, het is behoorlijk snel met bewegen, ze zijn vaak te vinden in grotten

intussen probeerde de dicko weer een head butt uit, maar voor hij raakte was hij uitgeput door de brand status

ok, nu...

gooide de pokeball, na iets van 2x te hebben gewiegt bleef die dicht en was de dicko gevangen
Magicgirl
Class 7 Roleplayer
Magicgirl

Vrouw

Character
HP:

BerichtOnderwerp: Re: Pokemon...   Pokemon... - Pagina 4 Icon_minitimezo nov 25, 2007 12:52 pm

Vroeg zich af waar Dian eigenlijk was en keek rond
Mini
Class 10 Roleplayer

Man

BerichtOnderwerp: Re: Pokemon...   Pokemon... - Pagina 4 Icon_minitimezo nov 25, 2007 9:15 pm

"Boki komt er wel overheen hoor, hij is een taaie."

Hij zag Misty zoekend rondkijken "Als je Dian zoekt, ik zag net toen wij aan het vechten waren het bos in lopen."
Magicgirl
Class 7 Roleplayer
Magicgirl

Vrouw

Character
HP:

BerichtOnderwerp: Re: Pokemon...   Pokemon... - Pagina 4 Icon_minitimema nov 26, 2007 1:04 pm

"Oke.." Liep het pokemoncenter uit en liep het bos in
Mini
Class 10 Roleplayer

Man

BerichtOnderwerp: Re: Pokemon...   Pokemon... - Pagina 4 Icon_minitimedi nov 27, 2007 12:42 am

Bedacht dat hij nog geen 3e pokemon had voor het gym gevecht en liep naar de telefoon om zijn vader te bellen, die gymleider is.
"Heeey Cole wat leuk dat je belt! Hoe gaat het met mijn oudste zoon?"
"Heel goed pap, ik heb een jongen en een meisje ontmoet met wie ik samen verder ga reizen. En hoe gaat het met mijn broertjes en de pokemon?"
"Je broers zijn heel hard aan het leren om op een dag net zoals jij de wereld in te trekken, met de pokemon gaat het uitstekend"
"Wat ik je wou vragen, zou ik houndour kunnen lenen? Ik heb morgen een gym gevecht en ik heb maar 2 pokemon..."
"Natuurlijk! Houndour zal blij zijn om je weer te zien, hij mist je heel erg namelijk. Weet je wat hou hem maar bij je, dat is leuk voor jullie beide"
"Tof! Bedank Pa! Dan hang ik nu weer op want de anderen zijn in het bos, dadelijk ben ik ze kwijt."
"Ok hou je haaks mijn zoon en zorg goed voor Houndour. Doei."
"Ok zal ik doen pap Doei"

De pokebal met houndour erin was inmiddels aangekomen en zuster Joy kwam terug met Boki "Boki is weer helemaal de oude. Hij is heel sterke jongen, wel een beetje druk."
"Bedankt zuster Joy."Hij pakte de pokeball en liep naar buiten het bos in om te kijken waar Dian en Misty waren gebleven.
drake baku
Moderator
drake baku

Man

BerichtOnderwerp: Re: Pokemon...   Pokemon... - Pagina 4 Icon_minitimewo nov 28, 2007 11:09 pm

liep weer terug naar de center, de pichu zat vrolijk op zijn hoofd een of ander liedje te zingen, teminste dat vermoede dian gezine hij geen pokemons kan verstaan
Magicgirl
Class 7 Roleplayer
Magicgirl

Vrouw

Character
HP:

BerichtOnderwerp: Re: Pokemon...   Pokemon... - Pagina 4 Icon_minitimewo nov 28, 2007 11:19 pm

"Dian??" Liep hem tegemoet
Magicgirl
Class 7 Roleplayer
Magicgirl

Vrouw

Character
HP:

BerichtOnderwerp: Re: Pokemon...   Pokemon... - Pagina 4 Icon_minitimevr nov 30, 2007 12:10 am

"Kom je ook nog Cole?" Riep ze
drake baku
Moderator
drake baku

Man

BerichtOnderwerp: Re: Pokemon...   Pokemon... - Pagina 4 Icon_minitimevr jan 18, 2008 11:03 pm

wachte op Cole
Mini
Class 10 Roleplayer

Man

BerichtOnderwerp: Re: Pokemon...   Pokemon... - Pagina 4 Icon_minitimevr jan 18, 2008 11:33 pm

"Ik kom, ik kom" liep naar Dian en Misty "Ik moest nog f me derde pokemon over laten komen."
drake baku
Moderator
drake baku

Man

BerichtOnderwerp: Re: Pokemon...   Pokemon... - Pagina 4 Icon_minitimeza jan 19, 2008 2:06 pm

dus je hebt er nu ook 3?
Mini
Class 10 Roleplayer

Man

BerichtOnderwerp: Re: Pokemon...   Pokemon... - Pagina 4 Icon_minitimeza jan 19, 2008 2:28 pm

"Ja dus nu kan ik ook met de Gymleider vechten."
drake baku
Moderator
drake baku

Man

BerichtOnderwerp: Re: Pokemon...   Pokemon... - Pagina 4 Icon_minitimeza jan 19, 2008 2:29 pm

mooi, en jij misty?
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Pokemon...   Pokemon... - Pagina 4 Icon_minitime

Pokemon...
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fantasia :: Anime-