Naam: Hinaru Raito Leeftijd: 16 Jaar Geslacht: Vrouw Wapen: Ze heeft the Keyblade of Oblivion Uiterlijk: Kort donker blauw haar en paarse ogen Karakter: Dapper moedig en erg zelfvertrouwend Afkomst: Twilight Town
Ik speel het anders als het echte spel kies hier een Keyblade.. Hier staan geen plaatjes van de Blades alleen de namen..
Ik zoek bij deze maar 1 PERSOON!!!
-+-+-+- Let's Begin -+-+-+-
Hinaru liep rond in de stad van Twilight Town ze keek wat rond voor een baantje. En vond er ééntje, brieven rond brengen. "Cool dat kan ik wel op mijn skateboard doen" ze ging erheen en haar werd vanalles uitgelegt.. "Oke geen probleem meneer!" Zei ze vrolijk. Ze stapte op haar skateboard en begon met bezorgen....
Laatst aangepast door op wo sep 19, 2007 3:55 pm; in totaal 1 keer bewerkt
dorthonion New Roleplayer
Aantal berichten : 38 Registration date : 19-09-07
Onderwerp: Re: Kingdom Hearts wo sep 19, 2007 3:46 pm
Naam: Saru Leeftijd: 16 Jaar Geslacht: Man Wapen: Hij heeft de mushroomkeyblade Uiterlijk: Puntig zwart haar. En 2 verschillend kleuren ogen blauw en groen Karakter: Dapper en sterk en heeft soms te veel zelfvertrouwen Afkomst: Travers town
keyblade:
is aan het skaten op rollerskates bokst tegen hinaru op
"sorry had je niet gezien ik ben Saru. Ik woon hier net ik kom van travers town En jij?"
Kijkt naar Hinaru
Sayobi Webmaster
Aantal berichten : 5048 Leeftijd : 35 Location : Breda (NL) Registration date : 24-07-07
Onderwerp: Re: Kingdom Hearts wo sep 19, 2007 4:00 pm
"Ja is goed... " met zijn hulp stond ze nu dus. "Dit is dus Twilight Town..." Maakte een rondje met haar armen gesprijd en keek richting de lucht. "Ik zal je ook een paar plaatsen laten zien.." Liep richting het stationplein
Onderwerp: Re: Kingdom Hearts wo sep 19, 2007 4:02 pm
skate mee en kijkt rond
Sayobi Webmaster
Aantal berichten : 5048 Leeftijd : 35 Location : Breda (NL) Registration date : 24-07-07
Onderwerp: Re: Kingdom Hearts wo sep 19, 2007 4:46 pm
"Ow dus jij woont nu ook in Twilight.." Opent haar blikje en neemt een slok.. "OWJAH!.." Riep ze spontaan.. "Er is nog één plek die ik je MOET laten zien.. de Manson House..."
Onderwerp: Re: Kingdom Hearts wo sep 19, 2007 4:48 pm
wat is dat dan voor een huis
kijkt nieuwsgierig
Sayobi Webmaster
Onderwerp: Re: Kingdom Hearts wo sep 19, 2007 4:52 pm
Skate naar de Manson House.. En als ze bij de gat in de muur aan kwam. Kruipte ze door het gat en rolde haar board mee.... en liep verder door het stukje bos..
Onderwerp: Re: Kingdom Hearts wo sep 19, 2007 4:53 pm
blijft haar volgen
zijn we er bijna?
Sayobi Webmaster
Onderwerp: Re: Kingdom Hearts wo sep 19, 2007 4:56 pm
"Ja bijna.." Liep door.. En tussen de bomen door kon je de Manson zien "Kijk daar.." Ging voor het hek staan met een gigantische slot... Ze keek naar de raam met witte gordijnen... Voor heel even zag ze iets.. een meisje.. "Saru?.. zag jij haar ook?" Het was ook erg snel weer weg..
Onderwerp: Re: Kingdom Hearts wo sep 19, 2007 4:59 pm
ik zag iets wits
Sayobi Webmaster