Onderwerp: Re: Kingdom Hearts wo sep 19, 2007 5:27 pm
"Dat komt omdat de keyblade nog niet verschenen is Saru.." Ze keek naar Hinaru en zei toen.. "Je gelooft het niet echt he?"
"Nee!.. er gebeurt nooit iets in Twilight.. dit kan gewoon niet!..."
"Ik ben de Nobodie van Kairi.. Nobodies zijn wezens zonder een hart. Zo is er ook een organisatie die zich in deze generatie Organisation XVI (16) noemt Heel de groep bestaat uit Nobodies. Er zijn verschillende soorten Organisation XVI zijn nobodies die voor zich zelf kunnen denken en praten... Maar ook zijn erbij die enkel kunnen luisteren en kunnen doen wat hun opgedragen word... Organisation XVI is opzoek naar harten die de heartless met zich mee draagt... The heartless en de Nobodies veroorzaken veel problemen.. en jullie twee zijn er om die problemen op te lossen.."
"Nobodies.. Heartless.. Organisation XVI..." Wist het even niet meer
dorthonion New Roleplayer
Aantal berichten : 38 Registration date : 19-09-07
Onderwerp: Re: Kingdom Hearts wo sep 19, 2007 5:30 pm
oke en nu langzaam
heeft de helft begrepen
Sayobi Webmaster
Aantal berichten : 5048 Leeftijd : 35 Location : Breda (NL) Registration date : 24-07-07
Onderwerp: Re: Kingdom Hearts wo sep 19, 2007 5:32 pm
Naminé zuchte... "Jullie twee zijn de enigste die de wereld kan redden tegen the organisation XVI, Nobodies en de heartless.. die de wereld kan redden tegen totale duisternis.."
Wees ineens in een vaart naar Naminé en ineens had ze een keyblade in haar handen.. "Oblivion?"
"Ja.. Oblivion.."
Onderwerp: Re: Kingdom Hearts wo sep 19, 2007 5:34 pm
zag dat er iets verscheen in zijn hand hoe heten mijn keyblade ook al weer
is in de war van al die info die hij heeft gekregen
Sayobi Webmaster
Aantal berichten : 5048 Leeftijd : 35 Location : Breda (NL) Registration date : 24-07-07
Onderwerp: Re: Kingdom Hearts do sep 20, 2007 9:22 am
"Ik kan jullie niks beloven het zal een opdracht zijn die erg lang kan gaan duren, en misschien zelfs verkeerd afloopt. Jullie moeten weten het is niet de eerste keer dat The Organisation de werelden willen over nemen. want Organisation IXV (14) is daar ook werkelijk in geslaagt. De gene die helden hadden moeten worden zijn gedood. Daarbij zijn er weer nieuwen helden gekomen die hun en ook nog eens Organisation XV (15) hebben verslagen met kosten van hun leven. Jou Mushroom Keyblade is nog nooit van een hero geweest maar van iemand uit Organisation XIII (13). En de Oblivion Keyblade is weer wel van een Hero geweest. De Mushroom Keyblade heeft ook iemand gehad uit Organisation IXV. De Mushroom en Oblivion keyblade waren elkaars vijand.. Aangezien de blade altijd invloed heeft gehad op de Keyblade Holders. Zouden jullie twee misschien vijanden kunnen worden. Ik hoop dat jullie hun kracht kan weerstaan"
"Tuurlijk kan ik dat!.. En Saru vast ook wel he?" Keek hem aan..
"Ik hoop het echt.."
Onderwerp: Re: Kingdom Hearts do sep 20, 2007 2:28 pm
het was toch de bedoeling nobodies en heartlesses te doden nie mensen en ik ga me echt niet laten beinvloeden door een key
Sayobi Webmaster
Onderwerp: Re: Kingdom Hearts do sep 20, 2007 3:25 pm
"Ja misschien wel ja.." Hield haar Keyblade richting het slot... En een witte straal kwam vrij die de poort opende.. "Cool!!.. laten we gaan kijken!.."
Wat hun niet wisten is dat daar al Heartless rond liepen..
Onderwerp: Re: Kingdom Hearts do sep 20, 2007 3:25 pm
ja leuk
rent naar het huis
Sayobi Webmaster
Onderwerp: Re: Kingdom Hearts do sep 20, 2007 3:40 pm
Trapte de heartless van zich af.. En haalde uit met Oblivion en vernietigde de heartless..
Iemand in een zwarte jas verscheen... "Jullie zijn dus de nieuwe Keyblade holders... Jullie zullen het niet ver gaan schoppen.. Dat beloof ik jullie.." Zijn gezicht was niet zichtbaar..
Onderwerp: Re: Kingdom Hearts do sep 20, 2007 3:42 pm
en wat heb jij daarover te vertellen?
Sayobi Webmaster