Aantal berichten : 842 Leeftijd : 36 Location : rotterdam Registration date : 08-08-07
Onderwerp: Re: CoM (City of Mutants) zo okt 14, 2007 12:53 am
toen ik me krachten nog maar net had, het eenigste wat ik kon behersen waren me vleugels, ik heb toen dagen lang hier boven de stad rond gevlogen, gewoon om alle problemen die ik toen had te vergeten
Sayobi Webmaster
Aantal berichten : 5048 Leeftijd : 35 Location : Breda (NL) Registration date : 24-07-07
Onderwerp: Re: CoM (City of Mutants) di okt 16, 2007 11:37 pm
Ze vond het wel fijn zo en sloeg een arm om zijn middel
drake baku Moderator
Aantal berichten : 842 Leeftijd : 36 Location : rotterdam Registration date : 08-08-07
Onderwerp: Re: CoM (City of Mutants) wo okt 17, 2007 2:18 pm
vroeg zich een beetje af hoe iedereen zou regaeren, gewoon uit neiwuschierig heid, hij had zo nu en dan wel eens iemand met zijn scherp gehoor horen praten dat hun nog eens samen komen, dus hun reactie zou hij wel humor vinden, de gedachte nekel al leit hem een beetje laggen
Sayobi Webmaster
Aantal berichten : 5048 Leeftijd : 35 Location : Breda (NL) Registration date : 24-07-07
Onderwerp: Re: CoM (City of Mutants) do okt 18, 2007 6:40 pm
"Waar is iedereen?"
drake baku Moderator
Onderwerp: Re: CoM (City of Mutants) do okt 18, 2007 6:45 pm
dat wil ik ook wel weten
rook of die nog brpaalde geuren kon ruiken, buiten de geuren van hun clan leden rook hij een bepaalde geur die hij al eens eerder had geroken, fume, maar ditmaal was er ook een andere geur bij, eentje die hij eens vaag van mist had geroken toen ze terug kwam van een solo missie waarbij ze tegen iemand krachtig had gestreden maar geeindigt was in gelijkspel
(dit maal dus aan jouw om een vijand te bedenken, misschien zelfs een persoonlijke ^^)
Sayobi Webmaster