Onderwerp: Re: CoM (City of Mutants) do nov 01, 2007 10:49 am
Ze keek langs Drake
drake baku Moderator
Aantal berichten : 842 Leeftijd : 36 Location : rotterdam Registration date : 08-08-07
Onderwerp: Re: CoM (City of Mutants) vr nov 02, 2007 10:24 pm
zag rap ook slapen, iets wat vreemd is gezien hij dagenlang inclusief nachten wakker kan blijven en al die tijd met iets bezoig was
kan mistos soms slaap optoveren, ik bedoel rep kan naast zijn mutant gaven dingen zo maken en vormen en zovoort ook eeuwig zonder slaap als extra gaven, eigelijk volgens mij kan hij niet eens slapen er door
Sayobi Webmaster
Aantal berichten : 5048 Leeftijd : 35 Location : Breda (NL) Registration date : 24-07-07
Onderwerp: Re: CoM (City of Mutants) ma nov 05, 2007 12:46 pm
Ze rook toen ook en viel langzaam in slaap en zakte op de grond
drake baku Moderator
Aantal berichten : 842 Leeftijd : 36 Location : rotterdam Registration date : 08-08-07
Onderwerp: Re: CoM (City of Mutants) do nov 08, 2007 7:38 pm
vond het vreemd, waasrom had hij er geen last van, het eenigste wat hij kon bedenken is dat zijn mutant herstel gaven ook effect heeft op gif gassen en het daardoor kan zijn dat hij niet in slaap valt
ruikt en lusiterd goed of er iemad in de beurt is, neemt hara op zijn rug en gaa naar de machine kamer om de ventilator te hersetten
Sayobi Webmaster
Aantal berichten : 5048 Leeftijd : 35 Location : Breda (NL) Registration date : 24-07-07
Onderwerp: Re: CoM (City of Mutants) zo nov 11, 2007 2:18 pm
Opende langzaam een oog.. en wreef de slaap uit haar ogen
drake baku Moderator
Onderwerp: Re: CoM (City of Mutants) ma nov 12, 2007 10:23 am
opeens kwam rep binnen gelopen
oh, bent u al hier, ik dacht wegens dat zelfs ik sliep er iets mis moest zijn met de ventilatie, maar zo te zien ben ik juist enkel de eerste die wakker is toen de slaap gas of wat het ook was stopte met verspreiden
klopt, je gaven zal je wel eerder wakker gemaakt hebben, gezien andere pas wakker werden als er weer verse lucht door het gebouw ging, maar nu je hier toch bent, mist en ik gana ons even opfrissen en zo, dan is er een plaatsje door wa mutants verwoest, kan je ons helpen met de wederopbouw?