Onderwerp: Re: The cruel world do nov 29, 2007 10:24 am
"Wow!... Jarred dat was zo... goed van je!"
Samira Gast
Onderwerp: Re: The cruel world do nov 29, 2007 1:24 pm
Ze had al meer dan genoeg gehoord en was weer weggegaan, de jongens en meiden zeiden hetzelfde tegen haar. Zelfs als ze aardig tegen hun zou doen zou dat niet gewaardeerd worden. ze was compleet geneegerd.
Magicgirl Class 7 Roleplayer
Aantal berichten : 1799 Leeftijd : 35 Location : Rotterdam Registration date : 25-07-07
Onderwerp: Re: The cruel world vr nov 30, 2007 10:21 am
Duwt Yvonne in de wc en zorgt ervoor dat ze er niet meer uit kan.. "Ja dag!.. dit laat ik je niet alleen doen.." Grijnst ze breed... en ging naast hem staan
Magicgirl Class 7 Roleplayer
Aantal berichten : 1799 Leeftijd : 35 Location : Rotterdam Registration date : 25-07-07
Onderwerp: Re: The cruel world vr nov 30, 2007 9:34 pm
"Kom op zeg wie doet hier nou koppig.. heb geen zin dat je drek naar het ziekenhuis moet oke.. Ik heb me nog door niemand laten tegen houden.. Dus ook niet door jou"
larcour General Moderator
Aantal berichten : 663 Leeftijd : 35 Location : Bussum (NL) Registration date : 30-10-07
Onderwerp: Re: The cruel world vr nov 30, 2007 9:39 pm
Zegt niks meer... maar loopt zeker niet weg.. Slaat de persoon hard tegen zijn kaak aan die net Jarred in het gezicht sloeg.. "Ik heb geleerd mensen die hulp nodig hebben nooit in de steek te laten"
Aantal berichten : 663 Leeftijd : 35 Location : Bussum (NL) Registration date : 30-10-07
Onderwerp: Re: The cruel world vr nov 30, 2007 9:47 pm
"Ha... dit is allang mijn gevecht... dus stel je niet aan.. met zijn twee is beter dan alleen.." Sloeg een andere jonge net in de maag die zich ermee wou bemoeien, Die zich duidelijk op Jarred had gericht.. "En jij moet naar de dokter met dat hoofd wond!"
Onderwerp: Re: The cruel world vr nov 30, 2007 10:01 pm
"haha.. mag toch beetje lol hebben.." Kreeg een goeie stoot in haar gezicht die vervolgens langs de muur schraapte... Schopte hem toen flink in de balle
Onderwerp: Re: The cruel world vr nov 30, 2007 10:08 pm
"Tjah.. shit happens niet waar?" als nog een jongen opnieuw overeind komt.. Trapt ze ineens hard in zijn nek.. die volledig geen lucht meer krijgt en blijft stil liggen.. "Oeps.. dat was ook niet mijn bedoeling"