Onderwerp: Re: The cruel world vr nov 30, 2007 10:34 pm
Ze steekt haar tong uit naar hem.. En gaf toen een vertrouwende blik naar hem.. en dacht ~Ik laat je der echt niet alleen voor opdraaien.. Zeker niet als het mijn schuld is~
larcour General Moderator
Aantal berichten : 663 Leeftijd : 35 Location : Bussum (NL) Registration date : 30-10-07
Onderwerp: Re: The cruel world vr nov 30, 2007 10:40 pm
''Ik weet hoe het is om in Yvonne der schoenen te staan...Dat is ook de reden dat ik hier ben.. Er werd gezegd dat het hier in jullie land veel minder erg was ''[/i]
Sayobi Webmaster
Aantal berichten : 5048 Leeftijd : 35 Location : Breda (NL) Registration date : 24-07-07
Onderwerp: Re: The cruel world vr nov 30, 2007 10:42 pm
"Niet dus.. het is hier ook erg.. voor mensen zoals ik... ookwel emo's genoemd.. of gothic's we zijn anders dus daarom hebben ze ons alles behalve graag.. En yvonne tjah die zou best populair kunnen zijn als ze der naar kleed.. Maar ze is er zo onzeker over"
larcour General Moderator
Aantal berichten : 663 Leeftijd : 35 Location : Bussum (NL) Registration date : 30-10-07
Onderwerp: Re: The cruel world vr nov 30, 2007 10:44 pm
''Ik ben vastgebonden in mn land en daar hebben ze op mijn rug met een mes allerlij tekens lopen krassen... Het doet nog iedere dag emotioneel veel pijn[/i]
Sayobi Webmaster
Aantal berichten : 5048 Leeftijd : 35 Location : Breda (NL) Registration date : 24-07-07
Onderwerp: Re: The cruel world ma dec 03, 2007 10:28 am
(Mijn excusses ook.. het werd iets te spannend dat we te ver gingen )
Naam: Grodes Autumn Geslacht: Man Leeftijd: 19 Karakter: Hij heeft een blik die iedereen bang maakt.. er word nog wel eens iets gezegt tegen hem.. maar geslagen word hij nooit... Achtergrond: Samen met Emilie is hij een wees en ook hij woont opzich zelf in een kraakpand maar ergens anders dan bij zijn zusje.. ook hij is goed in kraken van codes en met de kleinste tools... hij is niet zo geweldadig als zijn zusje maar dat heeft zo zijn redenen...
Hij zag dat de directeur de jonge en Emilie mee namen.. Hij haalde de opstakel bij de deur weg.. En opende de deur voor Yvonne.. "Alles okay?"
Magicgirl Class 7 Roleplayer
Aantal berichten : 1799 Leeftijd : 35 Location : Rotterdam Registration date : 25-07-07
Onderwerp: Re: The cruel world ma dec 03, 2007 3:03 pm
Geschrokken keek ze de jongen aan "Ja, denk ik. maar kon ik het ook maar van Jarred en Emillie zeggen. Het is allemaal mijn schuld als ik niet naar de wc was gegaan was dit nooit gebeurd" Ze voelde zich best schuldig
Sayobi Webmaster