Onderwerp: Re: Darkness over Daggerford ma sep 24, 2007 5:10 pm
Hij zette zijn hamer neer en pakte ruw een stuk vlees dat nog in een klomp aan het bot hing. Ruw scheurde hij er vlees vanaf met zijn tanden die niet te zien waren onder zijn woeste baard...hij at en dronk zoals alleen dwergen dat konden...
Sayobi Webmaster
Aantal berichten : 5048 Leeftijd : 35 Location : Breda (NL) Registration date : 24-07-07
Onderwerp: Re: Darkness over Daggerford ma sep 24, 2007 5:18 pm
Hij zette het maar even van zich af. De heletijd zitten kniezen had zeker geen zin en hij moest wel wat eten. Want zijn maag schreeuwde het uit.. Pakte een stuk vlees en trok er een stuk vanaf met zijn tanden..
De maaltijd was snel voorbij en de mannen wederkeerde met volle maag en vol energie bij hun trainings plaats, langzaam ana begon er weer getrained te worden, en Wodan liep wederom zijn ronde.
Sayobi Webmaster
Aantal berichten : 5048 Leeftijd : 35 Location : Breda (NL) Registration date : 24-07-07
Ook hij ging weer verder.. Met een volle maag was het wel beter te doen.. Ookal was dit voor hem geen training het was wel iets om zich even van alles af te zetten..
De trainingen liep voorspoedig de mannen er vrouwen leerden snel. En neiwus van ene paar ware helden tussen de troepen liepen als een laaiend vuurtje door de tunnels. Helaas ging het bovengrond minder. Veel rebellen waren opgepakt. En met elke rebel die opgepakt werd, bestond de kans om veraden te worden... Wodan kon alleen hopen dat de rebellen hadden geleerd van Wodans ijzeren discipline.
Sayobi Webmaster
"Ik heb de volle vetrouwen in hun.. En u vast ook Wodan, ze hebben allen meer dan hun best gedaan vandaag" Hij boog even voor over met zijn armen op zijn knieën..
Sverker Gast
Onderwerp: Re: Darkness over Daggerford za okt 06, 2007 1:24 pm
Ik wel, dat is zeker, maar het zijn toch boeren. Maar jah ik weet als de beste wat een groep boeren kan aanrichten...
Wodan stond weer op en pakte zijn hamer.
Goed, ik moet weer gaan, als ik nog iets voro je kan betekenen, je weet waar ik zit.
Sayobi Webmaster